Gjest Voksfrøken Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Noen som vet hvor jeg kan få tak i en fin voksduk? (Greit å ha når ungene griser....) De jeg har sett er så kjedelige. Skal ut og handle etter jobb, så fint om noen gidder å svare fort ) 0 Siter
Gjest ninnima Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Jysk, Obs, Princess, osv. Altså alle som selger duker og hjemmetekstil. 0 Siter
Gjest .....bruker ikke duk. ;) Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Jysk, Obs, Princess, osv. Altså alle som selger duker og hjemmetekstil. tror ikea har noen fine også, hvis jeg ikke husker helt feil. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Jeg fant en fin en på Rimi, 39 kr og fine farger. 0 Siter
Gemini Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Jeg kjøpte en fin på SparKjøp i fjor. Altså i et sparkjøp-utsalg, ikke postordre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.