Gå til innhold

Uregelmessig mens og mellomblødninger

Anbefalte innlegg

Har gått fast på Yasminpiller i ca 3 år nå, og har hele tiden hatt veldig regelmessig mens, lite mellomblødninger osv. De siste månedene har jeg hatt noen småblødninger ca 1 uke før mensen kommer, og det varer noen få dager. er dette vanlig? I tillegg har jeg rundt de tidene begynt å blø under samleie. Ikke mye og det er bare det som akkurat kommer ut der og da, men nok til at det er irritabelt. Hva kan jeg gjøre med dette? Problemet ble enda større når jeg glemte å ta en pille og måtte derfor gå rett på et nytt brett uten å ta de hvite pillene. Jeg vet at jeg kan få noen mellomblødnigner pga dette, men siden jeg begynte på det nye brettet og ikke tok de hvite (ca 2 uker), har jeg ikke hatt noen blødninger overhodet om dagen eller natten, men ved samleie kommer det litt frisk blod hver gang, og jeg begynner å bli ganske lei. Etter at jeg har tørket meg kommer det ikke noe mer. Er dette på grunn av surret med p-pillene eller har noen noe annet råd til meg? På forhånd takk!

Fortsetter under...

Gjest bytt piller

jeg fikk samme problemer som deg etter noen år på dette pillemerket,og det ble bare værre. byttet til slutt merke.ble bedre da,men så ble det ille igjen. tilslutt ga jeg opp p-piller.anbefaler deg å prøve å bytte merke,en lege kan sikkert råde deg om noen bedre. kan hende du må bytte flere ganger,men det er bedre enn å ha det slik som nå,det lover jeg:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...