flisa Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=129864 Fanken - jeg blir så redd alt dette her jeg! *innsnevra kjerring fra landet* 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Det er jo bra at de tar forholdsregler når sånt først skjer, da. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Det er lett å komme seg utenom sikkerhetskontrollen på Gardermoen. Det er bare å gå gjennom vaskerommet der alle støvsugere og mopper blir oppbevart så slipper man gjennom uten å bli sikkerhetsklarert. 0 Siter
flisa Skrevet 8. september 2006 Forfatter Skrevet 8. september 2006 Det er lett å komme seg utenom sikkerhetskontrollen på Gardermoen. Det er bare å gå gjennom vaskerommet der alle støvsugere og mopper blir oppbevart så slipper man gjennom uten å bli sikkerhetsklarert. Ja du har vel sniki deg ut der du! 0 Siter
Gjest har hun fortalt Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Ja du har vel sniki deg ut der du! Hun har hatt sex med Tor Erling Staff der. 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Ja du har vel sniki deg ut der du! Ja, det har jeg ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.