Gå til innhold

Skal kanskje møte igjen en eks i dag..

Anbefalte innlegg

Gjest Bekymret for i kveld
Skrevet

..som jeg ikke har sett på flere år og som jeg ikke helt har glemt og som kommer på besøk til meg.

I mellom tiden, siden jeg så han sist, har jeg sikkert lagt på meg 15 kg. Er skikkelig nervøs for hvordan dette vil gå, og om han vil få skikkelig sjokk når han ser meg og finner meg uattraktiv.

Jeg har fått svært dårlig selvbilde siden jeg la på meg.

Bør jeg la være å møte han pga dette, evt advare han på forhånd, hva bør jeg gjøre?

noen meninger om dette?

Da han så meg sist var jeg slank.

Skrevet

Neeh! Han, som alle andre skjønner jo at folk forandrer seg. Dessuten, 15 kg vises bare sånn passelig.

Skrevet

Nei og nei..

Rent bortsett fra at jeg ikke ser noe grunn til å sosialisere seg med ekser, så skal du ikke unngå å treffe han pga vekten din.

Og ikke advar han heller. Det er da bare snakk om vekt... Som du kan bli kvitt om du vil :)

Skrevet

Eksen kan jo ha fått både mage og måne!

ja det kan være..men jeg har sett han, uten at han har sett meg en gang, og han så flott ut..det gjør det på en litt merkelig måte, litt verre!

Skrevet

Neeh! Han, som alle andre skjønner jo at folk forandrer seg. Dessuten, 15 kg vises bare sånn passelig.

Håper det. Jeg er forholdsvis høy da. 1,75.

Skrevet

ja det kan være..men jeg har sett han, uten at han har sett meg en gang, og han så flott ut..det gjør det på en litt merkelig måte, litt verre!

Dersom du har fått kiloene rundt midjen/magen, kan du ta på deg noe som skjuler det meste. Du behøver ikke ha en trang og kort overdel så hele magen kommer ut...!

Skrevet

Dersom du har fått kiloene rundt midjen/magen, kan du ta på deg noe som skjuler det meste. Du behøver ikke ha en trang og kort overdel så hele magen kommer ut...!

jeg har fått en god del av dem rundt magen, og det er ikke særlig lekker:(

har en genser som skjuler, samtidig som den "slanker". Den er også svart. Skal ta på meg den.

Vil også si at jeg har gått ned 10 kg:) La på meg mye da det ble slutt med han.

Skrevet

Kjære deg, du må ikke la selvtilliten din sitte i kiloene. Om du har lagt på deg litt, er du fremdeles den samme!

Du er såpass høy at de 15 kiloene umulig kan være så voldsomt fremtredende. Uansett synes jeg du skal glemme alt som heter vekt frem til, og når, du møter ham.

Er det fremdeles følelser tilstede hos begge, skal ikke dette bety noe som helst. Samtidig kan jo dette møtet være et extra puff som på sikt får deg til å gå ned noen kilo. VISS det er det du ønsker selv, vel og merke.

Ønsker deg lykke til! :-)

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Kanskje du legger litt mye i dette?

Hva vet du om hvorvidt han kommer til å svare til DINE forventninger? Hvis ikke du har sett fyren på evigheter, kan du regne med at han mer er et spøkelse oppe i hodet ditt enn en person du virkelig vil gjøre inntrykk på.

Joda, jeg forstår godt trangen til å ville imponere noen fra fortiden...

Men det kan være nyttig å skille mellom fantasi og virkelighet... En fantasi fra fortiden kan være pirrende, men ikke nødvendigvis noen du ønsker å satse på.

Prøv å tenke på ham som en ny person, som du er nysgjerrig på, men som ikke skal behøve å ha noe grep på deg! Du må antakelig bli kjent med ham på nytt for å se om han faktisk er interessant for deg på noen måte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...