Gjest theoline Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Noen som vet hvor det er mulig å få kjøpt rimelig album på nett? Må ta et skippertak på bildene nå, som har ligget å hopet seg opp i et år. Men kikket her jeg bor og der kostet de 200,- kr stk, det var dyrt.. Vil ha sånne som du limer inn bildene med sånne skilleark i mellom sidene. mvh 0 Siter
flisa Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Mine bilder har nå hopet seg opp siden - 1980.....ups 0 Siter
Gjest theoline Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Mine bilder har nå hopet seg opp siden - 1980.....ups Dæven, da trenger du sikkert mange albumer! *Gosj* ( he he) 0 Siter
Elis31 Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Jeg synes det ser så smart ut der du kan lage fotoalbumet elektronisk. Så bestiller du det og får det ut som en bok. 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Jeg synes det ser så smart ut der du kan lage fotoalbumet elektronisk. Så bestiller du det og får det ut som en bok. Prøv det! Anbefales virkelig. Har aldri fått så mange tilbakemeldinger på vellykket julegave. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.