H@yley Skrevet 8. september 2006 Skrevet 8. september 2006 Vi vurderer å kjøre evt. fly til Kroatia neste sommer, og leie leilighet et par uker. Vi er to voksne og to barn (5 og 10 år - neste sommer). Noen som har erfaringer med å feriere i Kroatia. Hva er prisnivået? Hvor dro dere og hvordan bodde dere. Kjørte dere ned ditt eller tok dere fly? Har du noen linker til ok nettsider? 0 Siter
rose22 Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Rimeligst å ta flyet nedover, norwegian har rimelige priser Enten DUbrovnik eller Split ankommer du da. Dubrovnik er VELDIG dyrt i forhold til mindre steder ved kysten. Ta dere en tur til Makarska Riviera der er det billigere og like fine strender og mye å se Må regne med ca 13-14 euro per pers per natt hos private mens hotell blir en del dyrere.. Jeg synes at privat er det kjempefint å bo i Kroatia. En middag for 4 koster vel rundt 350kr. Halvliter koster 20kr, et glass vin 10kr. Sök på google MAKARSKA eller KROATIA så får du mange treff 0 Siter
rose23 Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Rimeligst å ta flyet nedover, norwegian har rimelige priser Enten DUbrovnik eller Split ankommer du da. Dubrovnik er VELDIG dyrt i forhold til mindre steder ved kysten. Ta dere en tur til Makarska Riviera der er det billigere og like fine strender og mye å se Må regne med ca 13-14 euro per pers per natt hos private mens hotell blir en del dyrere.. Jeg synes at privat er det kjempefint å bo i Kroatia. En middag for 4 koster vel rundt 350kr. Halvliter koster 20kr, et glass vin 10kr. Sök på google MAKARSKA eller KROATIA så får du mange treff Hey, Kroatia er bra, men har du tatt nicket mitt? :-) Bare gøy å se et så likt nick! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.