ShitDiddelyDo Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Kanskje du likte henne så godt fordi du tenkte med feil hode. Heh heh litt slem i dag jeg Nja, det kan naturligvis være. Det er ikke rent sjelden feil hode står for det meste av talen. Jeg klarer aldri å si hvorfor jeg liker noen damer bedre enn andre, men hun her hadde et eller annet ubestemmelig over seg som jeg likte. På den annen side er det godt mulig min redsel for klovner satte meg helt ut av stand til å tenke klart. 0 Siter
Gjest Humlepungen Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Nja, det kan naturligvis være. Det er ikke rent sjelden feil hode står for det meste av talen. Jeg klarer aldri å si hvorfor jeg liker noen damer bedre enn andre, men hun her hadde et eller annet ubestemmelig over seg som jeg likte. På den annen side er det godt mulig min redsel for klovner satte meg helt ut av stand til å tenke klart. *ler* 0 Siter
Prozak Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Jeg så den dama på tv i går. Måtte bare le av henne. Så klart har hun en fin stump. Men å kalle bildene sine kunst på noen måte er helt idiotisk. Hun er nå bare en av veldig mange damer som har fått ræva si avbildet til menn sin fornøyelse. En må kalle en spade for en spade Maken til tullprat. Hvem er du, og hva slags "guddommelig innsikt" har du, som gjør at du kan si at noe er kunst, og at noe ikke er kunst? Jeg synes den dama står fram som en rimelig "billig" og uinteressant kunstner, men å si at det ikke er kunst er egentlig for dumt til å kommentere. "........................................." 0 Siter
cecily Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Maken til tullprat. Hvem er du, og hva slags "guddommelig innsikt" har du, som gjør at du kan si at noe er kunst, og at noe ikke er kunst? Jeg synes den dama står fram som en rimelig "billig" og uinteressant kunstner, men å si at det ikke er kunst er egentlig for dumt til å kommentere. "........................................." Det meste av produsert kunst er jo bare vissvass. Det er ingen kunst å lage kunst. Noen gang hørt Salhusvinskvetten sin sang om kunstneren som ble genierklært? Den syns jeg er svært så treffsikker. 0 Siter
Gjest ikke no å bry seg om Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Maken til tullprat. Hvem er du, og hva slags "guddommelig innsikt" har du, som gjør at du kan si at noe er kunst, og at noe ikke er kunst? Jeg synes den dama står fram som en rimelig "billig" og uinteressant kunstner, men å si at det ikke er kunst er egentlig for dumt til å kommentere. "........................................." Hun er sikkert bare litt uintelligent. 0 Siter
Gjest Humlepungen Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Maken til tullprat. Hvem er du, og hva slags "guddommelig innsikt" har du, som gjør at du kan si at noe er kunst, og at noe ikke er kunst? Jeg synes den dama står fram som en rimelig "billig" og uinteressant kunstner, men å si at det ikke er kunst er egentlig for dumt til å kommentere. "........................................." MIN rett til å si at noe ikke er kunst er like stor som din rett til å si at noe ER kunst. Er ikke det slik det skal være da. 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Jeg så den dama på tv i går. Måtte bare le av henne. Så klart har hun en fin stump. Men å kalle bildene sine kunst på noen måte er helt idiotisk. Hun er nå bare en av veldig mange damer som har fått ræva si avbildet til menn sin fornøyelse. En må kalle en spade for en spade så hjertens enig. plump. det er det hun er. når vi snakker om pene damerumper må jennifer lopez utropes til selve dronninga- ingen over, ingen ved siden! 0 Siter
Gjest Humlepungen Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Hun er sikkert bare litt uintelligent. Hva med å bruke sitt eget nick i stedet for å gjemme seg bak noe når en skal slenge dritt? At jeg syns at de nakenbildene hennes ikke er kunst... ja det er ikke noe galt i å si. Som jeg også skrev til Prozak. Min rett til å synes at noe IKKE er kunst er like stor som din rett til å si at noe ER kunst. 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 tenårings datter har hun også vist.. stakkars jente... mora fra helvete... ;-) 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Hva med å bruke sitt eget nick i stedet for å gjemme seg bak noe når en skal slenge dritt? At jeg syns at de nakenbildene hennes ikke er kunst... ja det er ikke noe galt i å si. Som jeg også skrev til Prozak. Min rett til å synes at noe IKKE er kunst er like stor som din rett til å si at noe ER kunst. og hva med å bruke sitt eget nick når man vil formidle at man har lyst på sex? (jmfr innlegg under) det er vel bare noen få som tør stå for sitt nick når det kommer til kjernen, ser det ut til. :-) 0 Siter
Gjest Humlepungen Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 og hva med å bruke sitt eget nick når man vil formidle at man har lyst på sex? (jmfr innlegg under) det er vel bare noen få som tør stå for sitt nick når det kommer til kjernen, ser det ut til. :-) Heh heh. Enig. 0 Siter
Prozak Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 MIN rett til å si at noe ikke er kunst er like stor som din rett til å si at noe ER kunst. Er ikke det slik det skal være da. Tja...i prinsippet, ja. Men det blir litt vanskeligere å si at noe IKKE er kunst enn at noe ER kunst. For at noe skal være kunst, på et eller annet plan, trenger man ikke annet enn en _intensjon_ og et _uttrykk_. That's it. For å si at noe IKKE er kunst, så må du motbevise dette. Hvordan kan du gjøre det? ".........................................." 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Jepp. Hun hadde med seg et nakenbilde av seg selv på Skavland nå. snu på det og sett en mann i hennes sted. er det fremdeles like sjarmerende og fascinerende- er det fremdeles kunstnerisk storhet over blottingen? heh... tenk å ta med seg et nakenbilde av seg selv til familietv på fredag kveld... kalles mangel på gangsyn- dårlig vurderingsevne. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 snu på det og sett en mann i hennes sted. er det fremdeles like sjarmerende og fascinerende- er det fremdeles kunstnerisk storhet over blottingen? heh... tenk å ta med seg et nakenbilde av seg selv til familietv på fredag kveld... kalles mangel på gangsyn- dårlig vurderingsevne. Nå er ikke jeg fascinert over damas kunst. Jeg har aldri sett damas kunst. Og hva som er kunst eller ikke kan rimelig sikkert diskuteres. 0 Siter
Gjest Humlepungen Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Tja...i prinsippet, ja. Men det blir litt vanskeligere å si at noe IKKE er kunst enn at noe ER kunst. For at noe skal være kunst, på et eller annet plan, trenger man ikke annet enn en _intensjon_ og et _uttrykk_. That's it. For å si at noe IKKE er kunst, så må du motbevise dette. Hvordan kan du gjøre det? ".........................................." Da kan jeg si noe lignende tilbake til deg: For at du skal kunne si at noe ER kunst så må du bevise det... Hallo? Jeg syns kort og godt det ikke er kunst at hun tar bilde av rompa med selvutløser. Det kan hvem som helst gjøre. En kunstner er for meg en person med sin kreativitet og dyktighet greier å lage noe som ikke "alle andre" kan greie. Hva som er kunst eller ikke blir oppfattet forskjellig fra menneske til menneske. Slik er det bare. Og slik skal det også være. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.