Gå til innhold

interessert-plutselig forduftet

Anbefalte innlegg

Gjest lilletuula
Skrevet

Jeg var på fest med studiestedet her for 2 uker siden, og der var det en gutt som kom bort og pratet med meg, ettehvert skjønte jeg at han var interessert. Vi var sammen hele kvelden, og det var koselig. Han gav tydelig uttrykk for at han likte meg, jeg var kanskje litt mer forsiktig. Men det som er så merkelig er at jeg har ikke sett han på skolen etter dette. Han er som forduftet. Jeg har sett kompiser av han, men _han_ har jeg ikke sett. Jeg forstår bare ikke hvorfor han ikke har vært litt mer "på jakt" etter meg, når han viste såpass mye interesse, og ga tydelig uttrykk for at han ønsket å treffe meg igjen. Det skal nevnes at han hadde drukket en del, og nevnte et par ganger at han følte seg så innpåsliten, noe som jeg avkreftet. Angrer han? Var han ikke interessert? Eller er han bare flau? Han må jo treffe meg en eller annen gang før eller siden, vi går jo tross alt på samme studiested.

Gjest sol etter regn
Skrevet

Sikker på at han var student, og ikke bare en kompis som var med på fest?

Gjest lilletuula
Skrevet

Sikker på at han var student, og ikke bare en kompis som var med på fest?

neida, han går på skolen :-)

Gjest sol etter regn
Skrevet

neida, han går på skolen :-)

hihi ok. :)

Nei, jeg vet ikke hva jeg skal tro, jeg. Det kan være så mangt. Det blir uansett bare antagelser som ikke vil få deg til å vite sikkert. Mye rart kan ha skjedd, og han kan ha alle mulige intensjoner ovf. deg. Han kan ha reist hjem til foreldrene en tur, kanskje til og med hoppepåtur til Hellas. Men vi VET jo ikke...

Hva er galt med å oppsøke han, eller undersøke litt om han? ;)

Gjest lilletuula
Skrevet

hihi ok. :)

Nei, jeg vet ikke hva jeg skal tro, jeg. Det kan være så mangt. Det blir uansett bare antagelser som ikke vil få deg til å vite sikkert. Mye rart kan ha skjedd, og han kan ha alle mulige intensjoner ovf. deg. Han kan ha reist hjem til foreldrene en tur, kanskje til og med hoppepåtur til Hellas. Men vi VET jo ikke...

Hva er galt med å oppsøke han, eller undersøke litt om han? ;)

Nei det er lett å bli sittende å lure og gruble, selv om det ofte er det dummeste man kan gjøre. Bare liker å tenke litt ekstra mye nå om kvelden/natten. Er bare så redd for at han skal tro at jeg ikke var interessert, selv om jeg prøvde å vise det. (er en litt forsiktig person på området) Var liksom så spent på å komme på skolen igjen, men så så jeg han aldri liksom. Så nå går jeg og sniker i gangene, og er hele tiden på vakt :)

Gjest sol etter regn
Skrevet

Nei det er lett å bli sittende å lure og gruble, selv om det ofte er det dummeste man kan gjøre. Bare liker å tenke litt ekstra mye nå om kvelden/natten. Er bare så redd for at han skal tro at jeg ikke var interessert, selv om jeg prøvde å vise det. (er en litt forsiktig person på området) Var liksom så spent på å komme på skolen igjen, men så så jeg han aldri liksom. Så nå går jeg og sniker i gangene, og er hele tiden på vakt :)

Nei, du får rett og slett smøre deg med masse tålmodighet og se hva som skjer neste gang du ser han!! :) DA må du prøve å være litt frempå og virkelig vise han at du er interessert. Noen mannfolk må ha det inn med teskje. ;)

Masse lykke til!

Skrevet

Mener du har droppa skolen i to uker BARE for å slippe å treffe deg?

Sikkert andre ting som er skyld i det. Vent og se.

Skrevet

Hvis du har mobilnummeret hans (og det kan du jo lett få tak i på gulesider hvis du har navnet hans), så kan du jo sende ham en kort koselig sms og si takk for sist det var hyggelig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...