Cillimor Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Hvordan får jeg det vekk??? Kjøpte en pakke med hårfarge i går. Når jeg skulle farge håret nå, så viste det seg at det var av den typen som man må gjør håret vått før fargen tilføres. Det medførte at det randt litt ned i pannen og ved ørene... der vil jeg helst ikke har en mørkebrun farge. Noen som har gode råd? 0 Siter
Baby Lemonade Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Ha litt sitronsaft på en bomullsdott og stryk over, da bør det (verste) forsvinne. 0 Siter
Cillimor Skrevet 9. september 2006 Forfatter Skrevet 9. september 2006 Ha litt sitronsaft på en bomullsdott og stryk over, da bør det (verste) forsvinne. Takk, prøver det. 0 Siter
MsSophie Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Takk, prøver det. Aske blandet ut med vann til en tykk grøt...gni dette på en stund på fargen, og det skal forsvinne. Gammelt og godt råd for oss som farger håret ofte:-) Og hvis du skal fortsette, så smør et tynt lag vaselin rundt hele hårfestet + ørene før du setter i gang, ha alltid en våt klut/bommullsdott klar og tørk av underveis! 0 Siter
Gemini Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Aske blandet ut med vann til en tykk grøt...gni dette på en stund på fargen, og det skal forsvinne. Gammelt og godt råd for oss som farger håret ofte:-) Og hvis du skal fortsette, så smør et tynt lag vaselin rundt hele hårfestet + ørene før du setter i gang, ha alltid en våt klut/bommullsdott klar og tørk av underveis! Den første tiden etter fargingen kan man også ha litt shampoo på en fuktet bomullsdott, dersom bare vann ikke tar det. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.