Gå til innhold

Kan stillingstittel endres?

Anbefalte innlegg

Gjest i helsesektoren
Skrevet

Om en person jobber som assistent i hjemmetjenesten og tar utdanning... Når så utdanningen er ferdig; kan personen da søke om at stillingen blir endret fra assistent? Jeg vet de som tar fagbrev som hjelpepleier kan det, men hva med utdanning på høyere nivå (3 år på universitet: søke om å endre til miljøterapeut)? Tusen takk for svar om noen vet mer!

Skrevet

Det kommer helt an på om det finnes hjemmel for en slik stilling - da f.eks miljøterapeut. Ellers må du søke på en slik stilling et annet sted.

Det er ingen automatikk i endring av stillinger:-)

Skrevet

Får man høyere status da?

Jeg pleier anmode folk om å tiltale meg Herr Truckfører Kl II Keinstein DY. DE lever ennå.

Skrevet

Får man høyere status da?

Jeg pleier anmode folk om å tiltale meg Herr Truckfører Kl II Keinstein DY. DE lever ennå.

*fnis*

Anbefaler deg å spandere på deg noen fine visittkort. Ingen vits med så fin tittel hvis du ikke kan prange den!

:-)

Skrevet

*fnis*

Anbefaler deg å spandere på deg noen fine visittkort. Ingen vits med så fin tittel hvis du ikke kan prange den!

:-)

Jeg har et fint blååt sertifikat med bilde av en død ugle.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...