Gå til innhold

Nrk er tilbake!

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Vi måtte søke på nettverk i steden for på kanalene... :)

Så vet noen når Sopranos kommer i reprise?

Skrevet

Jeg tror Sopranos skal gå i reprise på NRK2 på søndager, men jeg tror ikke den går førstekommende søndag - men (jeg mener i hvert fall å ha lest det et sted) både episode 1 og episode 2 går i reprise neste søndag.

Men ikke ta mitt ord for det her. Jeg _tror_ det er sånn det henger sammen.

For øvrig en forrykende førsteepisode. Du gikk glipp av noe der. :)

Men du: Hvordan klarte du det der? Sende melding til meg mens jeg står som invisible?

Ante ikke at det gikk an. :)

hare1365380455
Skrevet

Jeg tror Sopranos skal gå i reprise på NRK2 på søndager, men jeg tror ikke den går førstekommende søndag - men (jeg mener i hvert fall å ha lest det et sted) både episode 1 og episode 2 går i reprise neste søndag.

Men du: Hvordan klarte du det der? Sende melding til meg mens jeg står som invisible?

Jeg kan alt jeg vil!;)

I den nye versjonen av msn går det an å sende meldinger de de som ikke er pålogget også. Det er i grunnen greit om jeg vil gi en beskjed til noen, for så får de meldingen når de logger seg på msn. (Eller om de står som avlogget... det hadde jeg ikke tenkt på.) Broren min har ikke internett akkurat nå og må bruke nettcafé, så da kan vi alikevel skrive til hverandre.

hare1365380455
Skrevet

Så får jeg sett Sopranos om en uke (Gyda la en link over her). :) I går så jeg en co-pilot episode av The shield. Trodde først vi hadde blandet dvd'ene og sett i feil rekkefølge... :)

Skrevet

Så får jeg sett Sopranos om en uke (Gyda la en link over her). :) I går så jeg en co-pilot episode av The shield. Trodde først vi hadde blandet dvd'ene og sett i feil rekkefølge... :)

Ja, jeg lurte litt jeg også første gang jeg så den episoden, men den forklarte en del. En fin episode. :)

Ok. Det med msn ante jeg ikke. Praktisk!

hare1365380455
Skrevet

Ja, jeg lurte litt jeg også første gang jeg så den episoden, men den forklarte en del. En fin episode. :)

Ja, det var interessant å se det som skjedde rundt oppstarten. Jeg måtte altså få stoppet dvd'en for å undersøke "saken".. Hehe, for det var jo en annen gang vi så to Sopranos dvd'er i feil rekkefølge. En som var drept dukket plutselig opp igjen... :)

Det nye med msn synes jeg er bra. (Jeg brukte litt icq før msn, og der gikk det an å sende meldinger uansett.)

Skrevet

Jeg har akkurat lastet ned den nye MSN Live - og det du snakker om der er veldig kjekt! :) Sender små meldinger i hytt og gevær jeg nå :)

Skrevet

Jeg har akkurat lastet ned den nye MSN Live - og det du snakker om der er veldig kjekt! :) Sender små meldinger i hytt og gevær jeg nå :)

Men for meg funker det ikke. Jeg mottar, men jeg vet ikke hvordan jeg skal sende.

Jeg forøker å trykke meg inn på noen jeg nå ser står offline, men det eneste jeg får opp er mailen.

Jeg klarte heller ikke å svare hare da jeg fikk av henne.

Jeg har den nyeste msn.

Gjør jeg noe feil?

Skrevet

Men for meg funker det ikke. Jeg mottar, men jeg vet ikke hvordan jeg skal sende.

Jeg forøker å trykke meg inn på noen jeg nå ser står offline, men det eneste jeg får opp er mailen.

Jeg klarte heller ikke å svare hare da jeg fikk av henne.

Jeg har den nyeste msn.

Gjør jeg noe feil?

Det var rart - sikker på at du har den LIVE-versjonen?

Skrevet

Det var rart - sikker på at du har den LIVE-versjonen?

Nja, begynner å lure nå. Fikk nettopp melding av deg, men hadde ingen muligheter til å svare på den.

Kanskje jeg har en tidlig versjon. Skal laste ned på nytt.

Skrevet

Nja, begynner å lure nå. Fikk nettopp melding av deg, men hadde ingen muligheter til å svare på den.

Kanskje jeg har en tidlig versjon. Skal laste ned på nytt.

HUsk å fjern den gamle først da :)

Skrevet

Fjerna ikke den gamle først. Men jeg ser nå at dette er en annen versjon enn den jeg hadde.

Nå funker det. :)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

jeg har ikke prøvd å sende meldinger til personer som i uygangspunktet står som frakoblet, bare til de som har blitt frakoblet mens jeg har hatt et vindu mot dem.

Bare for å teste, så sender jeg en melding til deg nå.

Skrevet

Dette er ganske praktisk. Da kan jeg stå som invisible og likevel snakke med folk.

Fint hvis man vil unngå å bli kalt opp av haugevis av folk hvis det kun er en man der og da vil snakke med. :)

Skrevet

Dette er ganske praktisk. Da kan jeg stå som invisible og likevel snakke med folk.

Fint hvis man vil unngå å bli kalt opp av haugevis av folk hvis det kun er en man der og da vil snakke med. :)

da skal jeg prøve meg både titt og ofte ja! hehe

hare1365380455
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1157811875' post='3281754]

Hurra!

*Feire at hare har fått NRK tilbake*

:D Jippi!

hare1365380455
Skrevet

Men jeg har ikke fått noen...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...