Gå til innhold

Nrk er tilbake!

Anbefalte innlegg

hare1365380455
Skrevet

Fjerna ikke den gamle først. Men jeg ser nå at dette er en annen versjon enn den jeg hadde.

Nå funker det. :)

Jeg fjernet heller ikke den gamle, for jeg trodde den jeg hadde ble oppdatert.. Ikke at jeg plutselig fikk to msn'er.. :)

Skrevet

Jeg kan alt jeg vil!;)

I den nye versjonen av msn går det an å sende meldinger de de som ikke er pålogget også. Det er i grunnen greit om jeg vil gi en beskjed til noen, for så får de meldingen når de logger seg på msn. (Eller om de står som avlogget... det hadde jeg ikke tenkt på.) Broren min har ikke internett akkurat nå og må bruke nettcafé, så da kan vi alikevel skrive til hverandre.

Men det krever vel at begge parter har Live Messenger. Hvis den andre har en eldre versjon av MSN funker vel ikke den funksjonen?

Skrevet

Men det krever vel at begge parter har Live Messenger. Hvis den andre har en eldre versjon av MSN funker vel ikke den funksjonen?

Det er jeg ikke sikker på...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...