keinstein Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 I dag lørdag. Det er skikkelig kult. Der kan du bli gjenopplivet, tappet for alt blod, få bamsen eller dukken din reparert på bamsehospitalet, sjekka synet, håndvasken og se en bakterie. Innmarsen begynner om 20 min. Masse show, 130 stands og grillpølser. Holder på til 1530. Tivoli kan gå hjem og legge seg. 0 Siter
citygirl Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 "Der kan du bli gjenopplivet, tappet for alt blod..." Omvendt rekkefølge, kanskje? Først tappet for blod - så gjenopplivet:-) Ja, dette er bedre enn sirkus! 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Kan jeg få narkose også tror du?. jeg vil gjerne ha en narkose som varer fra Lørdag til Onsdag. Hvilket klokkeslett er dette? 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Og på toppen av det hele får man se en bakterie!! Hurra! Hehe, nei da, hørtes artig ut det der da.. 0 Siter
Gjest og du blir en av oss Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Nå har du sjansen til å få kølla rundskåret! 0 Siter
keinstein Skrevet 9. september 2006 Forfatter Skrevet 9. september 2006 Kan jeg få narkose også tror du?. jeg vil gjerne ha en narkose som varer fra Lørdag til Onsdag. Hvilket klokkeslett er dette? Det er slutt, og en suksess. Narkosen er avsatt til Oslo-politikerne. Du har kanskje merket at de er apatiske? 0 Siter
keinstein Skrevet 9. september 2006 Forfatter Skrevet 9. september 2006 Og på toppen av det hele får man se en bakterie!! Hurra! Hehe, nei da, hørtes artig ut det der da.. I det ene bygget sto jordmødrene med en dobbel morkake til utstilling, fersk fra i morges. Et tvillingpar hang fast på dem før i dag, to gutter. Velskapte selvsagt. De var ikke utstilt. En gutt med pølse og lompe mistet matlysten av å komme litt for nær naturens under, og kastet maten. Litt blek om nebbet. 0 Siter
keinstein Skrevet 9. september 2006 Forfatter Skrevet 9. september 2006 Nå har du sjansen til å få kølla rundskåret! Jeg spurte, men de hadde ikke noen stand for det. De mente de prioriterte å reparere folk, ikke skamfere dem. De hadde ingen stand for avskjæring av ører, øyelokk eller nese heller. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 I det ene bygget sto jordmødrene med en dobbel morkake til utstilling, fersk fra i morges. Et tvillingpar hang fast på dem før i dag, to gutter. Velskapte selvsagt. De var ikke utstilt. En gutt med pølse og lompe mistet matlysten av å komme litt for nær naturens under, og kastet maten. Litt blek om nebbet. Hehe, så kult! Æsj, jeg skulle ha vært der, men sambo var ikke akkurat så veldig positivt innstilt til "åpent sykehus-dag", og jeg nekter å kjøre i Oslo alene. Var det noe annet spennende der da? *oppleve gjennom deg* 0 Siter
keinstein Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 Hehe, så kult! Æsj, jeg skulle ha vært der, men sambo var ikke akkurat så veldig positivt innstilt til "åpent sykehus-dag", og jeg nekter å kjøre i Oslo alene. Var det noe annet spennende der da? *oppleve gjennom deg* Det er faktisk noe av det beste jeg har sett av stands og entusiasme. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Det er faktisk noe av det beste jeg har sett av stands og entusiasme. Fortell fortell! 0 Siter
keinstein Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 Fortell fortell! Jeg fikk ikke se innmarsjen og showene dessverre, men det er omtrent slik det er beskrevet: http://www.ulleval.no Det kommer vel en rapport der. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.