Gå til innhold

Åpen dag på Ullevål Sykehus, nydelig vær!

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag lørdag. Det er skikkelig kult. Der kan du bli gjenopplivet, tappet for alt blod, få bamsen eller dukken din reparert på bamsehospitalet, sjekka synet, håndvasken og se en bakterie.

Innmarsen begynner om 20 min.

Masse show, 130 stands og grillpølser. Holder på til 1530. Tivoli kan gå hjem og legge seg.

Skrevet

"Der kan du bli gjenopplivet, tappet for alt blod..."

Omvendt rekkefølge, kanskje? Først tappet for blod - så gjenopplivet:-)

Ja, dette er bedre enn sirkus!

Skrevet

Kan jeg få narkose også tror du?.

jeg vil gjerne ha en narkose som varer fra Lørdag til Onsdag.

Hvilket klokkeslett er dette?

Gjest trultemor26
Skrevet

Og på toppen av det hele får man se en bakterie!! Hurra!

Hehe, nei da, hørtes artig ut det der da..

Gjest og du blir en av oss
Skrevet

Nå har du sjansen til å få kølla rundskåret!

Skrevet

Kan jeg få narkose også tror du?.

jeg vil gjerne ha en narkose som varer fra Lørdag til Onsdag.

Hvilket klokkeslett er dette?

Det er slutt, og en suksess.

Narkosen er avsatt til Oslo-politikerne. Du har kanskje merket at de er apatiske?

Skrevet

Og på toppen av det hele får man se en bakterie!! Hurra!

Hehe, nei da, hørtes artig ut det der da..

I det ene bygget sto jordmødrene med en dobbel morkake til utstilling, fersk fra i morges. Et tvillingpar hang fast på dem før i dag, to gutter. Velskapte selvsagt. De var ikke utstilt.

En gutt med pølse og lompe mistet matlysten av å komme litt for nær naturens under, og kastet maten. Litt blek om nebbet.

Skrevet

Nå har du sjansen til å få kølla rundskåret!

Jeg spurte, men de hadde ikke noen stand for det. De mente de prioriterte å reparere folk, ikke skamfere dem. De hadde ingen stand for avskjæring av ører, øyelokk eller nese heller.

Gjest trultemor26
Skrevet

I det ene bygget sto jordmødrene med en dobbel morkake til utstilling, fersk fra i morges. Et tvillingpar hang fast på dem før i dag, to gutter. Velskapte selvsagt. De var ikke utstilt.

En gutt med pølse og lompe mistet matlysten av å komme litt for nær naturens under, og kastet maten. Litt blek om nebbet.

Hehe, så kult! Æsj, jeg skulle ha vært der, men sambo var ikke akkurat så veldig positivt innstilt til "åpent sykehus-dag", og jeg nekter å kjøre i Oslo alene.

Var det noe annet spennende der da?

*oppleve gjennom deg*

Skrevet

Hehe, så kult! Æsj, jeg skulle ha vært der, men sambo var ikke akkurat så veldig positivt innstilt til "åpent sykehus-dag", og jeg nekter å kjøre i Oslo alene.

Var det noe annet spennende der da?

*oppleve gjennom deg*

Det er faktisk noe av det beste jeg har sett av stands og entusiasme.

Gjest trultemor26
Skrevet

Det er faktisk noe av det beste jeg har sett av stands og entusiasme.

Fortell fortell!

Skrevet

Fortell fortell!

Jeg fikk ikke se innmarsjen og showene dessverre, men det er omtrent slik det er beskrevet:

http://www.ulleval.no

Det kommer vel en rapport der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...