Gjest vil ikke dette Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Jeg velger å være anonym nå, beklager. Mannen min og jeg sliter veldig i forholdet. Hvis det skulle gå mot separasjon hva ville jeg hatt rett til? Situasjonen er slik: Jeg er i barselspermisjon, men uten jobb å gå tilbake til. Vi har 3 barn. MAnnen jobber mye og tjener bra. Vi har hus, 2 biler og en liten båt. Hvordan vil det bli for meg økonomisk hvis forholdet ryker? Jeg skjønner jo at jeg må ut og jobbe, og babyen må i barnehage. JEg har aldri hatt jobber der jeg har tjent særlig mye. Men jeg har jobbet litt her og litt der, og tjent sånn passe. Uff, er bare forvirret og trist akkurat nå. 0 Siter
Gjest katapulko Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Meld deg inn i sameforbundet, de har masse rettigheter. 0 Siter
Prozak Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Det er vel slik at ting som er ervervet mens dere var gift, uavhengig om du har vært hjemmeværende, skal deles ved en skillsmisse. Det er jo til en viss grad rett og rimelig, iom. at du hadde kjøpt deg hus/bil/etc. selv hvis du hadde vært alene. ".........................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.