Gjest Aviaana Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 jeg har i de siste dagene hatt veldig vondt i fortennene. Det føles som om jeg skulle hatt en knyttneve banket inn i munnen. det kjennes ikke som om det er hull, men at noe trykker på. Vet dere om en billig tannlege i Oslo? Hvor mye må jeg betale hvis dette blir så akutt at jeg må oppsøke en tannlege i morgen? 0 Siter
Gjest umulig å si pris uten å vite hva som feiler ;) Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Tannkjøtt-betennelse? FOrkjølet? BIhulebetennelse? Tannskade? 0 Siter
Gjest Aviaana Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Tannkjøtt-betennelse? FOrkjølet? BIhulebetennelse? Tannskade? kanskje det er det første..Kan man se selv at det er tannkjøttbetennelse? Kommer det blod ut av tannkjøttet da? 0 Siter
meg__123! Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 kanskje det er det første..Kan man se selv at det er tannkjøttbetennelse? Kommer det blod ut av tannkjøttet da? blør man fra tannkjøttet så er det vel tannkjøttbetennelse.. man må passe på å pusse tannkjøttet for å unngå betennelse.. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 blør man fra tannkjøttet så er det vel tannkjøttbetennelse.. man må passe på å pusse tannkjøttet for å unngå betennelse.. Man skal vel ikke pusse tannkjøttet, men fjerne bakteriebelegget som ligger helt inntil tannkjøttkanten. 0 Siter
meg__123! Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Man skal vel ikke pusse tannkjøttet, men fjerne bakteriebelegget som ligger helt inntil tannkjøttkanten. jeg fikk beskjed om å pusse tannkjøttet.. ikke hardt da selvfølgelig.. ble mye bedre etter at jeg begynte med det 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.