Gå til innhold

Mensen snart.

Gjest Litte grann bekymret (og kvisete)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har to spørsmål:

1.Jeg går på Diane, og har akkurat avsluttet mitt første brett. Jeg venter på mensen, og vet at den er rett rundt hjørnet. Men til nå er det bare kommet helt mørkt, mørkt, nesten svart blod. Ser egentlig ikke ut som blod. Er dette normalt?

2. Sist jeg gikk på Diane, hadde de en fantastisk effekt på huden min. Men nå som jeg har begynt igjen, etter ca. 5 mndrs. opphold,har de ikke den samme effekten. Har jo bare gått på ett brett, da, men er det fremdeles håp?

Skrevet

For det første så må man gjerne vente i noen mnd før man merker effekten.. Jeg har også brukt Diane og hadde fin effekt både på huden og puppene :-) Men, etter en pause så ble jeg mye plagte med PMSplager.. Så jeg ga opp og sluttet.

Vet ikke om jeg kanskje ikke ventet lenge nok og at PMSplagene var forbigående eller om effekten rett og slett var annerledes når jeg skulle prøve igjen..

Jeg føler meg hvertfall mye bedre uten tilsatt hormoner :-)

Skrevet

For det første så må man gjerne vente i noen mnd før man merker effekten.. Jeg har også brukt Diane og hadde fin effekt både på huden og puppene :-) Men, etter en pause så ble jeg mye plagte med PMSplager.. Så jeg ga opp og sluttet.

Vet ikke om jeg kanskje ikke ventet lenge nok og at PMSplagene var forbigående eller om effekten rett og slett var annerledes når jeg skulle prøve igjen..

Jeg føler meg hvertfall mye bedre uten tilsatt hormoner :-)

Så du merket forskjell fra første gang du brukte Diane, og neste gang?

Gjest også litt bekymret
Skrevet

heia, jeg skal også begynne på Diane etter 5 mnders opphold, så jeg lurer på det samme som deg (spm nr 2).

forøvrig, da jeg begynte på pillen gikk det 2 brett før jeg merket forbedringer på huden (var pga huden jeg skiftet til Diane). Så litt tålmodighet må man jo ha!

Skrevet

Ja, jeg syns det. Men det var jo mange år mellom de to gangene da. Sikkert en fire år mellom eller noe slikt..

Jeg husker ikke de voldsomme bivirkningene med humørsvingninger og nedstemtheten fra første gang. Og jeg tror, hvis jeg ikke husker feil, at jeg fikk mer nedsatt sexlyst andre gangen jeg skulle begynne på dem.

Mens jeg gikk på Diane så hadde jeg tilfeller med "restless legs" og jeg vet også at det er veldig mye hormoner i Diane i forhold til andre merker. Derfor ville jeg ikke valgt det i dag. Det finnes andre alternativer i dag som også kan virke godt for huden. Cerazette har f.eks veldig lite hormoner og Yasmin har vel en virkning på huden også tror jeg.

Andre bivirkninger jeg hadde med Diane var at jeg fikk en del større og ømme bryster. Noe som var veldig stas til å begynne med, men som etterhvert bare ble ømt...

Andre gangen jeg begynte på Diane så sluttet jeg etter bare et par-tre brett tror jeg før jeg ga opp. De psykiske bivirkningene var for store syntes jeg..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...