akicha Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Finnes denne butikkjeden i Oslo? Hvor da? Har de mye fint der? Prøvde å søke på internet, men er usikker på hvordan det skrives og fant ikke noe... 0 Siter
Gjest mij Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Det skrives Zara. Den ligger visst i Hegdehaugsveien på Majorstua i Oslo. 0 Siter
Ilovenewyork Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Det skrives Zara. Den ligger visst i Hegdehaugsveien på Majorstua i Oslo. Jeg er nesten sikker på at de sa at den lå i Bogstadveien. Husker ikke hvilket nummer da.. 0 Siter
mynaeve Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Jeg er nesten sikker på at de sa at den lå i Bogstadveien. Husker ikke hvilket nummer da.. Den ligger der ja. Men makan til trengsel.. Jeg drar ikke tilbake før den verste interessen har gått over. 0 Siter
akicha Skrevet 9. september 2006 Forfatter Skrevet 9. september 2006 Den ligger der ja. Men makan til trengsel.. Jeg drar ikke tilbake før den verste interessen har gått over. Er den helt nyåpnet? Mye fint? Til hvilke priser? 0 Siter
Snacky1365380698 Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Er den helt nyåpnet? Mye fint? Til hvilke priser? Mye fint der. Butikken har vært et "must" for mange som har vært på ferie i utlandet i flere år. Prisene er lave; litt dyrerene enn H&M. 0 Siter
villee Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Zara ligger rett ovenfor Tatler i Bogstadveien 12 Mye fint der! Veldig klassisk stil, så du finner feks ikke så mye rocka der. Bra snit, billige priser og nå er de endelig i Norge 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.