Gå til innhold

Sarabutikk i Oslo?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes denne butikkjeden i Oslo? Hvor da? Har de mye fint der?

Prøvde å søke på internet, men er usikker på hvordan det skrives og fant ikke noe...

Skrevet

Det skrives Zara. Den ligger visst i Hegdehaugsveien på Majorstua i Oslo.

Skrevet

Det skrives Zara. Den ligger visst i Hegdehaugsveien på Majorstua i Oslo.

Jeg er nesten sikker på at de sa at den lå i Bogstadveien.

Husker ikke hvilket nummer da..

Skrevet

Jeg er nesten sikker på at de sa at den lå i Bogstadveien.

Husker ikke hvilket nummer da..

Den ligger der ja.

Men makan til trengsel.. Jeg drar ikke tilbake før den verste interessen har gått over.

Skrevet

Den ligger der ja.

Men makan til trengsel.. Jeg drar ikke tilbake før den verste interessen har gått over.

Er den helt nyåpnet? Mye fint? Til hvilke priser?

Snacky1365380698
Skrevet

Er den helt nyåpnet? Mye fint? Til hvilke priser?

Mye fint der. Butikken har vært et "must" for mange som har vært på ferie i utlandet i flere år. Prisene er lave; litt dyrerene enn H&M.

Skrevet

Zara ligger rett ovenfor Tatler i Bogstadveien 12 :) Mye fint der! Veldig klassisk stil, så du finner feks ikke så mye rocka der. Bra snit, billige priser og nå er de endelig i Norge :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...