hvorfor skjer dette?? Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Ok, dette er et rart spørsmål :-) Jeg vet at jeg engang har sett juletreflagg-remser med alle verdens flagg, og fant ut at det ville jeg ha. Og hvert eneste år kommer jeg på det først når vi pynter juletreet, og da er det litt seint liksom. Så derfor spør jeg nå: Er det noen som har hørt om dette, og evt vet hvor jeg kan få tak i det? :-) 0 Siter
Gemini Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Aner ikke, men tror det er noe som heter Flaggfabrikken. Kanskje har de flaggfabrikken.no som nettside, ellers kan du sikkert klare å spore dem opp, og spørre om de selger sånt. 0 Siter
Gjest Vimsenn Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Aner ikke, men tror det er noe som heter Flaggfabrikken. Kanskje har de flaggfabrikken.no som nettside, ellers kan du sikkert klare å spore dem opp, og spørre om de selger sånt. vet det finnes sånne flagg remser for å pynte juletreet med ja. husker vi pynta med det da vi var små :-) har faktisk lyst å få i sånne flagg selv,men som du sier så har ikke jeg heller sett det noen sted. *må følge med å se om noen har peiling.* 0 Siter
flisa Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Vi printa ut og limte og lagde sjøl vi - første året vi bodde sammen, fattige som lus de har vi enda. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Bokhandlere selger dette. (Du finner det som regel sammen dåp og bryllups- pynt) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.