flisa Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 I går fikk jeg den "best of" Inker & Hamilton - cd'en, Hele plata er helt suveren - akkurat min smak musikk! Takk igjen! Nå kjører jeg min nye bil og hører på musikk på full guffe! Takk, takk, takk og takk mij 0 Siter
Gjest mij Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 He-he, flaks at jeg hadde akkurat den ene Absolute Music CD'en da :-) Har aldri hørt noe annet av de gutta enn sangen du spurte etter, så artig å høre at resten av plata også er bra. Kjør forsiktig nå da ) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Forresten, "gutta" skrev jeg, det er kanskje kvinnelig vokalist? Noen år siden jeg spilte den CDen serru.. ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 9. september 2006 Forfatter Skrevet 9. september 2006 Forresten, "gutta" skrev jeg, det er kanskje kvinnelig vokalist? Noen år siden jeg spilte den CDen serru.. ;-) Duo - en av hvert kjønn! hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.