laguna1365380434 Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Dere har kanskje sett den før, men jeg fikk den nå på mail igjen..Jeg ler rett ut av den her! Så bær over med meg om det er reprise! http://www.snabbstart.com/film/07a2c78a95 :-D (Også er det litt spennende om det blir link av det her, for jeg er en knot, nemlig..;-)) 0 Siter
Åsemor Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Kongebra!!! Tror kanskje jeg har sett den på americas funniest home videos, men det var verdt et gjensyn! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 9. september 2006 Forfatter Skrevet 9. september 2006 Kongebra!!! Tror kanskje jeg har sett den på americas funniest home videos, men det var verdt et gjensyn! Jeg liker den godt..Særlig ler av de to kattene som sniker på hverandre på kjøkkenet, og den med ungen som dæljer på plasthylsa med katten inni! :-D 0 Siter
hidi Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Elsker den filmsnutten! ER jeg deppa en dag så ser jeg på den og ler meg i godt humør.... 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 9. september 2006 Forfatter Skrevet 9. september 2006 Elsker den filmsnutten! ER jeg deppa en dag så ser jeg på den og ler meg i godt humør.... Jeg blir også i godt humør av den der..Jeg flirte høyt da jeg fikk den isted, selvom jeg altså har sett den før.:-) 0 Siter
Gjest mij Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Elsker sånne :-) Men denne her slår alle, syns nå jeg, dere har sikkert sen den før men.. http://www.dump.com/dycxa/ 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 9. september 2006 Forfatter Skrevet 9. september 2006 Elsker sånne :-) Men denne her slår alle, syns nå jeg, dere har sikkert sen den før men.. http://www.dump.com/dycxa/ *LOL* :-D Nei, den hadde jeg ikke sett før! Hahaha!:-D 0 Siter
flisa Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Elsker sånne :-) Men denne her slår alle, syns nå jeg, dere har sikkert sen den før men.. http://www.dump.com/dycxa/ DÆRSKEN! 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Du - åssen gikk det med gutta a? Jeg har kuttet ut han som var teit, og beholdt han som uten tvil var den beste - selv om jeg innser at det antagelig ikke KAN ende bra Men fortell 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 9. september 2006 Forfatter Skrevet 9. september 2006 Du - åssen gikk det med gutta a? Jeg har kuttet ut han som var teit, og beholdt han som uten tvil var den beste - selv om jeg innser at det antagelig ikke KAN ende bra Men fortell Oj..Hvorfor kan det ikke ende bra? :-I Men du får kose deg sålenge det går bra da - Det trenger jo ikke ende enda! ;-) Joda, her går det unna for unna her..Svermeriske brev med overatlantisk kar og mere håndfaste dates med han andre..;-P Og jeg har bestemt meg for å drite i hva som eventuelt blir sagt og ikke blir sagt bak min rygg..Jeg tror ikke han andre duden sladrer..Han KAN jo ikke det, for egen del..Og dessuten, den tid den sorg! :-) 0 Siter
Gjest quando Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Skjønner ikke hva som er så morsomt med den. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Jeg hadde sett den før, men det er så bra! Mange rare hopp! 0 Siter
flisa Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Skjønner ikke hva som er så morsomt med den. Ikke jeg heller - men ikke si det til noen 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 LOL Og så sier de at katter er smidige dyr... Artig video i alle fall. 0 Siter
Lucretia Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 lo så tårene rant og jeg fikk vondt i magen! Til tross for at jeg hadde sett den før 0 Siter
ylvali1365381015 Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 LOL Og så sier de at katter er smidige dyr... Artig video i alle fall. er ganske smidig å gå på forbena da... førøvrig synes ikke det spesielt morsomt å se på en kattunge som er plassert oppå en kakuts, eller andre arrangerte stunts som kattene ufrivillig deltar i og som sikkert gjør vondt eller skremmende. noe helt annet med situasjoner som oppstår naturlig, det er jo mye morsommere da. eksempelvis når stolt forelder filmer podens første skritt, og katten ligger på lur... eller når kjærlighet mellom katt og baby foreviges- smelt! :-) tror dere noen av de snakkende kattene i denne tråden er manipulert i ettertid? den siste lange utlegningen er bare for utrolig... men dyr er smarte, sikkert mulig å trene opp til en viss grunnleggende språkforståelse-enkeltord iallefall. skal sporenstreks legge meg i hardtrening med lille kattepus! 0 Siter
morsan Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Ha ha! Alltid like morsom den der! :-) Tror favorittinnslagene mine må være kattungen på kaktusen samt katta som ligger på lur og angriper smårollingen! :-) 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Oj..Hvorfor kan det ikke ende bra? :-I Men du får kose deg sålenge det går bra da - Det trenger jo ikke ende enda! ;-) Joda, her går det unna for unna her..Svermeriske brev med overatlantisk kar og mere håndfaste dates med han andre..;-P Og jeg har bestemt meg for å drite i hva som eventuelt blir sagt og ikke blir sagt bak min rygg..Jeg tror ikke han andre duden sladrer..Han KAN jo ikke det, for egen del..Og dessuten, den tid den sorg! :-) Bra plan, laguna Og svermende brev får vi aldri nok av, uansett omstendighetene Det kan ikke ende bra fordi han reiser utenlands ved årsskiftet... Så enten faller jeg for ham nå, og får en smell om fire mndr, eller så må jeg velge å holde meg helt unna. Nå har jeg/vi blitt enige om å tilbringe litt tid sammen fremover for å se om det er noe der, det har av mange årsaker ikke vært mulig å finne ut av tidligere. Og så får man heller angre på noe man har gjort, enn noe man ikke har gjort! Den tid den sorg... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.