Gjest -Glemsom hybelboer Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Er litt distre av meg,eller rettere veldig distre. Rett som det er når jeg koker egg,så glemmer jeg eggene,og så koker jeg dem både femten og tyve minutter.Jeg kaster dem da.Men er de egentlig farlige å spise? Har eggeklokke,men ikke alltid jeg hører når den ringer. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Jeg pleier å stille inn alarmen på mobilen.. Kanskje den er enklere å høre? 0 Siter
hidi Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Du kan trygt spise dem det er ikke farlig! Men hvorfor ikke investere i en eggkoker? 0 Siter
Gjest -Hilsen Anonym Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Du kan trygt spise dem det er ikke farlig! Men hvorfor ikke investere i en eggkoker? Har ikke hatt råd:) 0 Siter
hidi Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Har ikke hatt råd:) ønske det til jul eller bursdag....Det gjorde jeg. Klem 0 Siter
Gjest Glemsom hybelboer Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Du kan trygt spise dem det er ikke farlig! Men hvorfor ikke investere i en eggkoker? Det var en god ide:) 0 Siter
musikeren Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Kanskje du burde skjerpe egget? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.