Gå til innhold

Persona

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei!

Jeg brukte persona i litt over ett år. Grunnen til at jeg gikk over på noe annet var at jeg ble gravid selv om jeg brukte den... Resultatet er nå 5 år!

Legen sa at den hadde en sikkerhet på ca 95% Vi ble altså av de 5% som ble gravide tross riktig bruk.

Jeg brukte den fordi jeg ikke tålte p-piller. Etter fødselen begynte jeg på minipiller, men ble gravid med dem også, tross riktig bruk.

Men hvis det ikke er krise om du skulle bli gravid tross bruk av prevensjon, så er jo den helt kurant. Lett å bruke er den jo.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/245145-persona/#findComment-1910328
Del på andre sider

Gjest -Hilsen Anonym

Hei!

Jeg brukte persona i litt over ett år. Grunnen til at jeg gikk over på noe annet var at jeg ble gravid selv om jeg brukte den... Resultatet er nå 5 år!

Legen sa at den hadde en sikkerhet på ca 95% Vi ble altså av de 5% som ble gravide tross riktig bruk.

Jeg brukte den fordi jeg ikke tålte p-piller. Etter fødselen begynte jeg på minipiller, men ble gravid med dem også, tross riktig bruk.

Men hvis det ikke er krise om du skulle bli gravid tross bruk av prevensjon, så er jo den helt kurant. Lett å bruke er den jo.

Litt krise for meg å bli gravid ,er over 40.Så jeg må nok vurdere noe annet da kanskje.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/245145-persona/#findComment-1912583
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...