Gjest heici Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Hvilket kosttilskudd mener du er best? Hvorfor? 0 Siter
Gjest det er bra d Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Gerimax ginseng. Har fått mer energi. 0 Siter
Gjest Aina E Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Gerimax ginseng. Har fått mer energi. Sentralstimulerende tom energi kan vel ikke klassifiseres som kosttilskudd? 0 Siter
Gjest Aina E Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Mener du av norsk kvalitet som følger norsk standard? Da synes jeg Mivi Total er et bra tilskudd. Fordi det inneholder 9 mineraler og 12 vitaminer i lettopptakelig, flytende form. I tillegg bioflavonoider, koenzym Q10, enkelte aminosyrer og fordi det er flytende kan det også gis til barn. Ellers synes jeg Life Plus har de beste vitamintilskuddene, f.eks. bio basics. 0 Siter
Gjest synes jeg er best Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 omega 3, eller selolje + multivitaminblanding(gjerne kjøpt hos helsekost, da du der får naturlige vitaminer, i motsetning til apotekets sine som er syntetisk fremstilt) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.