Gå til innhold

Om jeg ikke måtte jobbe...

Anbefalte innlegg

Skrevet

...så skulle jeg bodd på den plassen jeg kommer fra - se den utsikten og så er det 4 soverom og greier - så billig at det omtrent er skammelig. Men jobber finnes det jo ikke der da....

http://tinyurl.com/f4jnu

Skrevet

nå er det sikkert noen som bor i malm og jobber på steinkjer, f.eks. ?

ylvali1365381015
Skrevet

liker du musikken til fugazi?

:-) ble fristet til gjenhør da jeg så nicket ditt...

mvh,

Skrevet

liker du musikken til fugazi?

:-) ble fristet til gjenhør da jeg så nicket ditt...

mvh,

hehe, har noe av de, men knapt hørt på.

er nok noe annet, men ganske tilfeldig valgt.

Skrevet

Jo - mange - men det er ikke en vei jeg hadde yndet og kjørt en kald vintermorgen :)

Er det ikke vakkert der? :)

Skrevet

Joda, får mye for pengene. Kjøp det og ha det som feriehus?:o)

Skrevet

Joda, får mye for pengene. Kjøp det og ha det som feriehus?:o)

Det har jeg ikke råd til -men jeg angrer på at jeg ikke visste at de bare skulle ha 50.000,- for huset etter bestemor og bestefar - sånt er fryktelig å tenke på! det ble solgt for 3 år siden. Med låve og svært verksted fullt av verktøy.

Skrevet

Det har jeg ikke råd til -men jeg angrer på at jeg ikke visste at de bare skulle ha 50.000,- for huset etter bestemor og bestefar - sånt er fryktelig å tenke på! det ble solgt for 3 år siden. Med låve og svært verksted fullt av verktøy.

Ja, det skjønner jeg er bittert. Det kan jo være du kommer over noe billigere en gang ;-)

ylvali1365381015
Skrevet

hehe, har noe av de, men knapt hørt på.

er nok noe annet, men ganske tilfeldig valgt.

husker spesielt en låt, den er veldig bra. men jeg har heller ikke hørt så mye på dem. stilig navn da... ;-)

Skrevet

Ja, det skjønner jeg er bittert. Det kan jo være du kommer over noe billigere en gang ;-)

mm :)

Skrevet

Tenk at jeg bor sånn bare litt mere sentralt og jeg har jobb bare 2 km unna.

Betalte 600000 for det for 8-9 år siden så vi er godt i gang med nedbetaling av huslån og kan bruke penger på masse annet som frister :))

Skrevet

Tenk at jeg bor sånn bare litt mere sentralt og jeg har jobb bare 2 km unna.

Betalte 600000 for det for 8-9 år siden så vi er godt i gang med nedbetaling av huslån og kan bruke penger på masse annet som frister :))

Jeg betalte også bare 600.000,- for huset vårt i 1995 - men har jo ikke sånn utsikt på langt nær....her i Østfold er det flatt og tørt og kjedelig.

Skrevet

Jeg betalte også bare 600.000,- for huset vårt i 1995 - men har jo ikke sånn utsikt på langt nær....her i Østfold er det flatt og tørt og kjedelig.

Utsikten vi har er rett inn til naboen :)

Skrevet

Duh... Det er jo nesten gratis. Du trenger jo ikke å jobbe da. Du kan være dagmamma!

Eller male...

Skrevet

Duh... Det er jo nesten gratis. Du trenger jo ikke å jobbe da. Du kan være dagmamma!

Eller male...

næsj :)

Skrevet

Vi er så heldige at vi bor omtrent sånn :-)

Tomta og utsikten er så bra at jeg er redd ungene aldri vil bli fornøyd når de en gang flytter hjemmefra ;-)

Skrevet

Vi er så heldige at vi bor omtrent sånn :-)

Tomta og utsikten er så bra at jeg er redd ungene aldri vil bli fornøyd når de en gang flytter hjemmefra ;-)

Ja, sånt sitter i kroppen - jeg er helt euforisk (heter det det?) når jeg kjenner lukten av tang og hav :) - - -og så bor vi på landet og kjenner bare lukten av grisemøkk.

Skrevet

Ja, sånt sitter i kroppen - jeg er helt euforisk (heter det det?) når jeg kjenner lukten av tang og hav :) - - -og så bor vi på landet og kjenner bare lukten av grisemøkk.

Sånn var jeg etter å ha bodd noen år på innlandet. Så da jeg flyttet til kysten igjen var det som å komme hjem selv om jeg aldri hadde bodd her før :)

Skrevet

Malm er en fin plass. HAr vært på hyttebesøk på Verran. Nyyyydelig der.

Men jeg fatter heller ikke hva folk lever av der... Kafeen kan vel ikke ansette så veldig mange.

Skrevet

Sånn var jeg etter å ha bodd noen år på innlandet. Så da jeg flyttet til kysten igjen var det som å komme hjem selv om jeg aldri hadde bodd her før :)

Ja, det er helt merkelig! - Gikk sånn og snuste i Frankrike også -og der har jeg jo GARANTERT ikke vokst opp :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...