flisa Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 Josj! .....nei -så vondt vil jeg ikke unger -at jeg skal være dagmamma - hehe 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 .....nei -så vondt vil jeg ikke unger -at jeg skal være dagmamma - hehe Men du kan male og skrive! 0 Siter
flisa Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 Men du kan male og skrive! Blir ikke til salt i såret engang 0 Siter
Hawkwind Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Selv kunne jeg tenkt meg å overta denne boligen, for å holde den i familien http://tinyurl.com/mrta3 Men har ikke penger til slikt nei... 0 Siter
flisa Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 Selv kunne jeg tenkt meg å overta denne boligen, for å holde den i familien http://tinyurl.com/mrta3 Men har ikke penger til slikt nei... ååååå -der var det vakkert! :-) 0 Siter
Hawkwind Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 ååååå -der var det vakkert! :-) Jepp - helt nydelig. Faktisk mye penere i RL enn hva som fremkommer på bildene. Og man får heller ikke det rette inntrykket av størrelse på bildene, takhøyden i 1. etasjen er for eksempel nærmere 3 meter *s* 0 Siter
flisa Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 Jepp - helt nydelig. Faktisk mye penere i RL enn hva som fremkommer på bildene. Og man får heller ikke det rette inntrykket av størrelse på bildene, takhøyden i 1. etasjen er for eksempel nærmere 3 meter *s* åååå - tenk på det juletreet! 0 Siter
flisa Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 Jepp - helt nydelig. Faktisk mye penere i RL enn hva som fremkommer på bildene. Og man får heller ikke det rette inntrykket av størrelse på bildene, takhøyden i 1. etasjen er for eksempel nærmere 3 meter *s* åååå - tenk på det juletreet! 0 Siter
Gemini Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Ja, det er helt merkelig! - Gikk sånn og snuste i Frankrike også -og der har jeg jo GARANTERT ikke vokst opp Sånn følelse av å komme hjem har jeg når jeg kommer til Chios! I år måtte jeg ta bilde idet jeg gikk ut av flyet, bare for å forevige øyeblikket, enda det er fy-fy å ta bilder der (flyplassen er både sivil og militær, folk står der med svære gevær, til og med en kvinnelig soldat/vakt blant dem). Hehe - litt av en avsporing, men altså, kanskje du også vil føle deg hjemme der, det er flere jeg har møtt der nede som sier det samme. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 åååå - tenk på det juletreet! Hehe. Og tenk på alle pakkene det var plass til under det juletreet *s* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Ja, sånt sitter i kroppen - jeg er helt euforisk (heter det det?) når jeg kjenner lukten av tang og hav - - -og så bor vi på landet og kjenner bare lukten av grisemøkk. Tang og hav, men også duften av nyslått gress :-) Griser har vi heldigvis ikke her jeg bor ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.