keinstein Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Mannen sitter der, ser seg grønn på alle de fancy flate skjermene i reklamene, større enn et spisebord. Kompisene begynner å distansere han med galopperende inntog av teknologiske nyvinninger. Gutten har sååå lyst på en ny TV med alt det nye som gutta alltid vil ha. Problemet er bare at TVen som står der fra før er ny, bredformat, 100 hz, stor nok, ekstremt bra bilde, alle funksjoner som trengs og thats it. Men den er ikke FLAT! Han vil ha FLAT. Finn på noen ekstra gode argumenter for å få inn noe teknostasj i huset, selv om budsjettet må overskrides og penger overføres fra ferier, barn, svigers bursdag, bryllupsdag og omtrent alt annet. Ingen av de FLATE kan overgå de ikke-flate på mange år enda, men likevel... Han vil ha en FLAAAT! 0 Siter
flisa Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Heldigvis har jeg ikke en sånn mann -vi var skjønt enig om en sånn 100 hertz-sak som du nevnte som IKKE var flat - vi ser jo bare framsia på den likevel -sånn til vanlig -og så har vi sånn snurreskive under. Knallskarpe bilder som ikke er på de flate tingene - enda. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Sag ut et vindu i veggen og putt tv'en inni slik at den ser flat ut inni huset... Og så stikker bakenden ut på utsiden av huset... 0 Siter
Gjest materialistisk verden ja... Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Behold den tv`n du har, kjøp heller noe til bilen e.l.l som kompisene IKKE har Så har han/du? noe de andre ikke har. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Jeg tipper han mannen er en type som sjeldent kjøper noe nevneverdig til seg selv, i motsetning til kona, som med god samvittighet året rundt handler klær og egenpleieprodukter for sin egen livskvalitets del. Et stort og flott fjernsyn gjør at mannen i huset blir mer fornøyd, og hans gode humør gir gode vibber til resten av familen. Det gamle fjernsynet selges.. Det kan være endel å hente der. Dessuten kan fyren pante tomflaskene i kjelleren! 0 Siter
keinstein Skrevet 9. september 2006 Forfatter Skrevet 9. september 2006 Heldigvis har jeg ikke en sånn mann -vi var skjønt enig om en sånn 100 hertz-sak som du nevnte som IKKE var flat - vi ser jo bare framsia på den likevel -sånn til vanlig -og så har vi sånn snurreskive under. Knallskarpe bilder som ikke er på de flate tingene - enda. Jeg har hørt på ulike febrilske argumenter i dag for å få inn en FLAT TV. 0 Siter
gripp Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Skikkelige karer kjøper flatskjerm uten å spørre kjerringa. 42 tommer..minimum. Trenger du argumenter, er det jo selvsagt slik at det nå snart er HD-tid og at redskapen da må være i orden. Dessuten trengs den gamle 100 hertz'en i dagligstuen, eller kanskje i peisestuen eller innover der et sted. Eller på hytta eller noe slikt. Prisene er blitt rimelige nå...bra flatt får du for rundt 25 lapper. En banker er å ta med de som har veto til butikken og vise frem stasen. Sørg for å ta dem med til en som viser HD-signaler. Det er så fett, Keinstein, at du vil ikke angre et sekund. Men husk digitale signaler, og ikke fall for fristelsen til å kjøpe noe billig. 0 Siter
keinstein Skrevet 9. september 2006 Forfatter Skrevet 9. september 2006 Skikkelige karer kjøper flatskjerm uten å spørre kjerringa. 42 tommer..minimum. Trenger du argumenter, er det jo selvsagt slik at det nå snart er HD-tid og at redskapen da må være i orden. Dessuten trengs den gamle 100 hertz'en i dagligstuen, eller kanskje i peisestuen eller innover der et sted. Eller på hytta eller noe slikt. Prisene er blitt rimelige nå...bra flatt får du for rundt 25 lapper. En banker er å ta med de som har veto til butikken og vise frem stasen. Sørg for å ta dem med til en som viser HD-signaler. Det er så fett, Keinstein, at du vil ikke angre et sekund. Men husk digitale signaler, og ikke fall for fristelsen til å kjøpe noe billig. Du bør ta konsulenthonorar. En ekspert. Sannsynligvis har du klart det? 0 Siter
gripp Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Du bør ta konsulenthonorar. En ekspert. Sannsynligvis har du klart det? Jepp..utnyttet et svakt øyeblikk hvor man kunne oppnå enighet om at det hadde vært trivelig med en større skjerm og nølte ikke et sekund. Man må være rask og bestemt..ikke nøle. Undertiden har man selvsagt for seg selv..sjekket ut nødvendig markedsinfo og vet hva man skal ha. En klassiker er jo å fortelle om det vanvittige tilbudet du fikk, og som helt sikkert aldri kommer tilbake. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Skikkelige karer kjøper flatskjerm uten å spørre kjerringa. 42 tommer..minimum. Trenger du argumenter, er det jo selvsagt slik at det nå snart er HD-tid og at redskapen da må være i orden. Dessuten trengs den gamle 100 hertz'en i dagligstuen, eller kanskje i peisestuen eller innover der et sted. Eller på hytta eller noe slikt. Prisene er blitt rimelige nå...bra flatt får du for rundt 25 lapper. En banker er å ta med de som har veto til butikken og vise frem stasen. Sørg for å ta dem med til en som viser HD-signaler. Det er så fett, Keinstein, at du vil ikke angre et sekund. Men husk digitale signaler, og ikke fall for fristelsen til å kjøpe noe billig. "Skikkelige karer kjøper flatskjerm uten å spørre kjerringa. 42 tommer..minimum." Ja, det var det han gjorde, mannen min, kjøpte en flatskjerm uten å spørre meg først. Dyr var den også. Jeg vil heller kalle det "gal mann" enn "skikkelig kar" i dette tilfellet ;o) 0 Siter
keinstein Skrevet 9. september 2006 Forfatter Skrevet 9. september 2006 Jepp..utnyttet et svakt øyeblikk hvor man kunne oppnå enighet om at det hadde vært trivelig med en større skjerm og nølte ikke et sekund. Man må være rask og bestemt..ikke nøle. Undertiden har man selvsagt for seg selv..sjekket ut nødvendig markedsinfo og vet hva man skal ha. En klassiker er jo å fortelle om det vanvittige tilbudet du fikk, og som helt sikkert aldri kommer tilbake. Skriv bok, dette bør være på en hver manns nattbord. Eller under madrassen. 0 Siter
Gjest kan du forsøke med Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Jeg har hørt på ulike febrilske argumenter i dag for å få inn en FLAT TV. fordi du _fortjener det_ 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Hos oss var det jeg som maste på flatskjerm leeeenge. Gubben mente den gamle tv'n vår var for ny til å byttes ut (det hadde han forøvrig rett i...) Vi driver og bygger garasje og jeg klarte å overbevise ham om at han måtte ha TV på loftet i garasjen, slik at de kunne se på fotball når gutta kom innom. Så nå har stua flott flatskjerm og den gamle TV'n står stua bort mens den venter på at garasjeloftet skal bli ferdig :-) PS: Gubben er nå så glad for flatskjermen at han ikke vil innrømme at han nølte ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Sag ut et vindu i veggen og putt tv'en inni slik at den ser flat ut inni huset... Og så stikker bakenden ut på utsiden av huset... Dæven, den må du søke patent på! 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Skikkelige karer kjøper flatskjerm uten å spørre kjerringa. 42 tommer..minimum. Trenger du argumenter, er det jo selvsagt slik at det nå snart er HD-tid og at redskapen da må være i orden. Dessuten trengs den gamle 100 hertz'en i dagligstuen, eller kanskje i peisestuen eller innover der et sted. Eller på hytta eller noe slikt. Prisene er blitt rimelige nå...bra flatt får du for rundt 25 lapper. En banker er å ta med de som har veto til butikken og vise frem stasen. Sørg for å ta dem med til en som viser HD-signaler. Det er så fett, Keinstein, at du vil ikke angre et sekund. Men husk digitale signaler, og ikke fall for fristelsen til å kjøpe noe billig. Da er jeg gift med en skikkelig kar, for vi fikk ny TV til fotball-VM, og ingen spurte meg. Men jeg var kjempefornøyd, jeg altså. 0 Siter
Excelsion Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Hadde nå venta litt lenger jeg.. De er ventet å falle over 30% i pris de neste 6 mnd'ene. 0 Siter
keinstein Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 fordi du _fortjener det_ Det blir verre å dokumentere. 0 Siter
keinstein Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 Hos oss var det jeg som maste på flatskjerm leeeenge. Gubben mente den gamle tv'n vår var for ny til å byttes ut (det hadde han forøvrig rett i...) Vi driver og bygger garasje og jeg klarte å overbevise ham om at han måtte ha TV på loftet i garasjen, slik at de kunne se på fotball når gutta kom innom. Så nå har stua flott flatskjerm og den gamle TV'n står stua bort mens den venter på at garasjeloftet skal bli ferdig :-) PS: Gubben er nå så glad for flatskjermen at han ikke vil innrømme at han nølte ;-) Da er det enklere. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Dere trenger et eget TV-rom der barna kan se på TV. Og da flytter TV'n dere har nå dit, og så må dere ha nytt til stua. (Prøvd her hjemme og fungerer veldig bra...) 0 Siter
red Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Tja, slik jeg gjorde det var: Jeg: 'ok, projektoren vi har er for dårlig, jeg kjøper en ny' Frue: 'Nei, nå vil jeg ha en TV, en flat en' Jeg: 'ok, da kjøper vi en 42 plasma til deg, en ny projektor til meg, og så bygger vi allt inn i en vegg' Frue: ' det hørtes bra ut, men blir ikke det dyrt ?' Jeg: 'nja, vi trenger jo nye innbyggingshøytalere, og ny surroundforsterker, sub, bakhøytalere etc, og blir jo litt dyrere npr vi må gå på design OG kvalitet' Frue: ok, ikke over 40.000 da. Jeg: ok. ... skalvisee, billigste jeg fikk ordnet er 48.000, men da har vi fått 5000 i rabatt. Frue: det var dyrt.. men ok .. Jeg: Og så kommer kabler og oppheng i tillegg ... Frue ... På fredagen betalte jeg de 55.000 dette kostet. Hilsen Red som gleder seg til flat tv bygd inn i vegg med motorisert lerret som senkes ned så man kan se film. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.