Gå til innhold

Ropnol eller hva det heter

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det hyppere? mye tabletter må ta for å sove? har litt problemer med å sove idag ?

Skrevet

Rohypnol heter det og kan nok få deg til å sove, men vær obs på doseringen.

Se bare her: - Tar jeg én Rohypnol, så sovner jeg. Men tar jeg fem til ti, blir jeg bare helt våken og jævla frekk. Stjeler rett foran trynet på folk... Killerinstinktet kommer da. Helt sprøtt. Gikk bare rett inn i en butikk og kom ut med en haug med verktøy under skinnjakka. Helt greit, liksom.

Fant en artikkel om dette.

Har du prøvd kamillete med honning? Det er søvndyssende.

Skrevet

Se bare her: - Tar jeg én Rohypnol, så sovner jeg. Men tar jeg fem til ti, blir jeg bare helt våken og jævla frekk. Stjeler rett foran trynet på folk... Killerinstinktet kommer da. Helt sprøtt. Gikk bare rett inn i en butikk og kom ut med en haug med verktøy under skinnjakka. Helt greit, liksom.

http://www.dagbladet.no/nyheter/1998/05/06/91574.html her står det

ylvali1365381015
Skrevet

milde himmel... jeg tok _en_ gang for et liv siden en og en halv tablett med sånne greier, for å teste ut bare. har aldri vært så redd, kjente hjerteslagene endre rytme og følte meg helt febrilsk samtidig som alle funksjoner ble svekket. måtte ut og gå, redd for å legge meg nedpå og dø, rett og slett.

har man trøbbel med å sovne bør man heller sørge for nok frisk luft og litt aktivitet i løpet av dagen. trenger man virkelig medikamenter for å roe seg ned av spesielle grunner, må man ta kontakt med legen sin og følge resepten nøye!

mvh,

Skrevet

milde himmel... jeg tok _en_ gang for et liv siden en og en halv tablett med sånne greier, for å teste ut bare. har aldri vært så redd, kjente hjerteslagene endre rytme og følte meg helt febrilsk samtidig som alle funksjoner ble svekket. måtte ut og gå, redd for å legge meg nedpå og dø, rett og slett.

har man trøbbel med å sovne bør man heller sørge for nok frisk luft og litt aktivitet i løpet av dagen. trenger man virkelig medikamenter for å roe seg ned av spesielle grunner, må man ta kontakt med legen sin og følge resepten nøye!

mvh,

Merkelig da at sykehusene nå bruker det i steden for likegladsprøyte som vi fikk i "gamle dager". De gir en og er man heldig så sovner man.

Skrevet

Man tar én rohypnol for å få sove.

Men har man mye rart innabords fra før av, så funker det neppe----.

Skrevet

Hyppere er slang for rohypnol og jeg vet ikke doseringen. Jeg slenger meg på den med frisk luft osv...

Selv ble jeg en gang neddopet av rohypnol noen puttet i ølen min og det var en mildt sagt forferdelig episode.

Så jeg vet en ting; Rohypnol og øl blander man IKKE.

ylvali1365381015
Skrevet

Merkelig da at sykehusene nå bruker det i steden for likegladsprøyte som vi fikk i "gamle dager". De gir en og er man heldig så sovner man.

hm? er det praksis altså? men da vet de vel hvilken dosering og styrke som skal anvendes og overvåker pasienten kontinuerlig. definitivt ikke et stoff jeg ville eksperimentert med på egen hånd. og iallefall ikke hivd nedpå flere i slengen, slik det ble beskrevet ovenfor.

(denne personen har nok bedrevet eksperimentering av ymse slag,med helt andre intensjoner enn å bedre allmentilstanden eller sin generelle funksjon, ser det ut til).

mvh,

Skrevet

Jeg fikk Sobril som likegrad"sprøyte"

Skrevet

hm? er det praksis altså? men da vet de vel hvilken dosering og styrke som skal anvendes og overvåker pasienten kontinuerlig. definitivt ikke et stoff jeg ville eksperimentert med på egen hånd. og iallefall ikke hivd nedpå flere i slengen, slik det ble beskrevet ovenfor.

(denne personen har nok bedrevet eksperimentering av ymse slag,med helt andre intensjoner enn å bedre allmentilstanden eller sin generelle funksjon, ser det ut til).

mvh,

Det er forresten ikke lovlig sovemiddel i Norge mer. Kanskje det har forandret navn.

Jeg kan ikke si jeg ble direkte overvåket da jeg fikk det på sykehuset og tidligere var det et helt vanlig sovemiddel å gi ut.

Sammen med heroin gir det et ekstra kick, derfor ble det stoppet og man må nå kjøpe det illegalt. Pensjonistene solgte dosen til rusmisbrukere for å spe på pensjonen.

Skrevet

Jeg fikk Sobril som likegrad"sprøyte"

Det er lenge siden jeg fikk rohypnol, dvs det er lenge siden jeg fikk narkose eller noe beroligende på sykehuset.

Jeg sovnet ikke ;o)

Skrevet

Um.. hyppere er vel piller man tar for å IKKE sovne?

Nei, "hyppere" (tross navnet) er et slengord for rohypnol.

Skrevet

Um.. hyppere er vel piller man tar for å IKKE sovne?

De blir ofte brult på den måten ja, men det er ikke det de egentlig er til.

Skrevet

Nei, "hyppere" (tross navnet) er et slengord for rohypnol.

Ja, der kan du se hvor mye jeg vet om sånt :)

Skrevet

Ja, der kan du se hvor mye jeg vet om sånt :)

Det er nok like greit :) Jeg vet litt for mye :P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...