Gå til innhold

Katter!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker katter, men katter kan og bli et problem. Vi har en hunnkatte og den tiltrekker seg selvfølgelig hannkatter. Nå trekker de kattene rundt huset her og mjauer og bråker om nettene, og ikke bare det, så urinerer de her og der, pluss de gjør fra seg under verandaen - der er sand, så instinktvis gjør de fra seg der.

noen som har råd om hvordan jeg holder disse kattene unna?

Skrevet

Sett opp en mårfelle.

Kokt skinke eller kylling som åte.

Skrevet

Ikke så mye annet å gjøre enn å sterilisere katten din.

Skrevet

Kjøpe en hund kanskje? ;)

Selv om hun er sterilisert kommer de.

Hjelper møllkuler og appelsinskall?

Skrevet

Kjøpe en hund kanskje? ;)

Tenkte på å kjøpe en diger rottweiler som hater katter, men er litt redd for min egen katt da :)

Skrevet

Strø pepper har jeg hørt! Men fukten demper virkningen, så det må gjøres ofte. Har og hørt appelsinskall, men ikke testet ordentlig ut..

laguna1365380434
Skrevet

Sterlilser hunkatten, og kjøp "katt deg vekk" og spray på de utsatte stedene?

Jeg vet også at katter ikke liker sølvfolie, tabasco, og appelsin. (Eller støvsugere...- men det er en opplysning jeg ikke vet hvordan å anvende i praksis..;-P)

Skrevet

Sterilisering er kjekt, men det fjerner ikke hannkattene som mange sier i denne tråden. Foreldrene mine har en hunnkatt som er sterilisert, og omsvermet. Erfaring har vist at en bøtte vann over katten kan holde den vekk. Det samme gjør hunden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...