Gå til innhold

om-møbelere

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ofte flytter du rundt på møblene i stuen? Jeg har ikke gjort det på ca to år, så nå skal det skje :)

Ikke i natt asså ;)

Fikk ideen da jeg så noen venner hadde gjort det. "Smitter" det på dere også?

Skrevet

et par ganger i året kanskje.

Er kjekt med forandring. Av og til kjøper jeg nye møbler og bytter ut gamle, eller kjøper nye pynteting. F.eks. kan det å skifte gardiner gjøre mye.

Skrevet

et par ganger i året kanskje.

Er kjekt med forandring. Av og til kjøper jeg nye møbler og bytter ut gamle, eller kjøper nye pynteting. F.eks. kan det å skifte gardiner gjøre mye.

Ja det skal ikke mye til for å øke trivselen i stua :) Og så blir hele stua skikkelig rengjort,og får ryddet i hyller og skap, ah hærlig!!

hare1365380455
Skrevet

Det er kjempekjekt å ommøblere, men det er lenge siden jeg har gjort det. Da jeg var liten ommøblerte jeg veldig ofte. :)

Skrevet

Jeg gjorde det i går. Vasket vindu og hengte opp vintergardiner og flyttet om p å alt av møbler.

Herlig å stå opp i morrest til "ny" stue :o)

Gjest Antihusmor
Skrevet

Jeg gjorde det i går. Vasket vindu og hengte opp vintergardiner og flyttet om p å alt av møbler.

Herlig å stå opp i morrest til "ny" stue :o)

Vintergardiner?!

Er det noe man bør ha?? *gulp*

Skrevet

Vintergardiner?!

Neida! Det er helt valgfritt, og jeg har aldri giddet å bytte gardiner etter årstid. Mine er heldigvis ålreite året rundt. ;o)

Skrevet

Tviler på at det kommer til å skje særlig ofte. Klarer ikke å se en eneste annen løsning her i stua på hvordan møblene kan stå plassert.

Skrevet

Sukk, er gift med en mann som ikke er glad i forandringer. Så her står møblene som de ble satt da vi flyttet inn for 7 år siden.

Skrevet

Sjelden. Bare et og annet møbel blir flyttet på i de tilfellene hvor jeg anskaffer noe nytt. Møblene mine står optimalt plassert som de står. Ingen grunn til å ommøblere bare for variasjonens skyld syns jeg.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har så liten leilighet at jeg tror møblene mine står på en av to mulige måter..;-) Og den jeg har nå er finest, tror jeg.

MEN..Jeg har pumpeorgel..Det er igrunnnen en helteit prioritering på 40 kvadrat, særlig tatt i betraktning at jeg ikke spiller på det. Kanskje det ett og slett må dø.

:-)

Skrevet

Vintergardiner?!

Absolutt. De henger oppe en tid før de byttes med julegardiner i desember.

Hehe, neida, tuller bare...delvis iallefall. På kjøkkenet skifter jeg til julegardiner ;o)

Jeg har alltid skiftet mellom sommer og vinter, men man mååååå vel ikke tror jeg. Det er vel bare en sånn ting jeg føler at jeg må.

:o)

Skrevet

Vintergardiner?!

Klart du må ha det, hvis ikke blir du tatt av gardinpolitiet.... ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...