Gjest pekka Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Hvor ofte flytter du rundt på møblene i stuen? Jeg har ikke gjort det på ca to år, så nå skal det skje Ikke i natt asså Fikk ideen da jeg så noen venner hadde gjort det. "Smitter" det på dere også? 0 Siter
Gjest shotz Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 et par ganger i året kanskje. Er kjekt med forandring. Av og til kjøper jeg nye møbler og bytter ut gamle, eller kjøper nye pynteting. F.eks. kan det å skifte gardiner gjøre mye. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 et par ganger i året kanskje. Er kjekt med forandring. Av og til kjøper jeg nye møbler og bytter ut gamle, eller kjøper nye pynteting. F.eks. kan det å skifte gardiner gjøre mye. Ja det skal ikke mye til for å øke trivselen i stua Og så blir hele stua skikkelig rengjort,og får ryddet i hyller og skap, ah hærlig!! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 9. september 2006 Skrevet 9. september 2006 Det er kjempekjekt å ommøblere, men det er lenge siden jeg har gjort det. Da jeg var liten ommøblerte jeg veldig ofte. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Jeg gjorde det i går. Vasket vindu og hengte opp vintergardiner og flyttet om p å alt av møbler. Herlig å stå opp i morrest til "ny" stue ) 0 Siter
Gjest Antihusmor Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Jeg gjorde det i går. Vasket vindu og hengte opp vintergardiner og flyttet om p å alt av møbler. Herlig å stå opp i morrest til "ny" stue ) Vintergardiner?! Er det noe man bør ha?? *gulp* 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Vintergardiner?! Er det noe man bør ha?? *gulp* Neida! Det er helt valgfritt, og jeg har aldri giddet å bytte gardiner etter årstid. Mine er heldigvis ålreite året rundt. ;o) 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Tviler på at det kommer til å skje særlig ofte. Klarer ikke å se en eneste annen løsning her i stua på hvordan møblene kan stå plassert. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Sukk, er gift med en mann som ikke er glad i forandringer. Så her står møblene som de ble satt da vi flyttet inn for 7 år siden. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Sjelden. Bare et og annet møbel blir flyttet på i de tilfellene hvor jeg anskaffer noe nytt. Møblene mine står optimalt plassert som de står. Ingen grunn til å ommøblere bare for variasjonens skyld syns jeg. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Jeg har så liten leilighet at jeg tror møblene mine står på en av to mulige måter..;-) Og den jeg har nå er finest, tror jeg. MEN..Jeg har pumpeorgel..Det er igrunnnen en helteit prioritering på 40 kvadrat, særlig tatt i betraktning at jeg ikke spiller på det. Kanskje det ett og slett må dø. :-) 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Nei, jeg om-møblerer ikke hvis jeg ikke er nødt;-) 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Vintergardiner?! Er det noe man bør ha?? *gulp* Absolutt. De henger oppe en tid før de byttes med julegardiner i desember. Hehe, neida, tuller bare...delvis iallefall. På kjøkkenet skifter jeg til julegardiner ;o) Jeg har alltid skiftet mellom sommer og vinter, men man mååååå vel ikke tror jeg. Det er vel bare en sånn ting jeg føler at jeg må. ) 0 Siter
Nellie Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Vintergardiner?! Er det noe man bør ha?? *gulp* Klart du må ha det, hvis ikke blir du tatt av gardinpolitiet.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.