songbirdy Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Du mener det, altså? Noen her er jo enig med han. jeg mener det også.. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 Ja, jeg mener det. De som mener noe annet er rimelig sikkert de samme som gnåler på samlivsforumet om at kjæresten så vidt tittet på en annen jente da de var på kjøpesenteret i helgen, og nekter typen å gå utenfor husets fire vegger, alene, fordi han kan komme i fare for å være utro. Altså ustabile folk. Det er ikke normalt å være så til de grader kontrollfreak som denne mannen ser ut til å være, og det til og med før du har møtt ham. Jeg hadde lagt på røret umiddelbart hvis jeg møtte på en slik jente. Okay. Jeg burde vel egentlig følge min egen magefølelse på slike ting. Takk for råd 0 Siter
Gemini Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Etterhvert så tør man vel ikke ha MSN - når man risikerer å såre folk når man skal tørke seg i ræva. Du sletter vel ikke folk fra lista di bare du skal på do? hehe 0 Siter
Gjest Nut 4 Nutting Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Ja, jeg mener det. De som mener noe annet er rimelig sikkert de samme som gnåler på samlivsforumet om at kjæresten så vidt tittet på en annen jente da de var på kjøpesenteret i helgen, og nekter typen å gå utenfor husets fire vegger, alene, fordi han kan komme i fare for å være utro. Altså ustabile folk. Det er ikke normalt å være så til de grader kontrollfreak som denne mannen ser ut til å være, og det til og med før du har møtt ham. Jeg hadde lagt på røret umiddelbart hvis jeg møtte på en slik jente. Do er single, ja? 0 Siter
flisa Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Du sletter vel ikke folk fra lista di bare du skal på do? hehe nei - hehe, men det kan jo bli stille en stund :-) 0 Siter
meg__123! Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 jeg synes ikke dette var frekt. Er jo vanlig å prate med flere på MSN samtidig. Men å virke uinteressert i det den andre sier synes ikke jeg noe særlig om. 0 Siter
Gjest manjanamanjana Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Jeg har en venninne som av og til sender meg SMS for å spørre om vi kan chatte på MSN (dette gjør hun i god tid i forveien - slik at vi begge kan holde av dag og tidspunkt til dette!). Og når tiden så er inne og jeg logger meg på nett, hender det ofte at hun chatter med andre samtidig (dette er veldig lett å merke - hun skriver treigt - virker ukonsentrert - og det blir lite flyt i samtalen). I tillegg virker det som hun har lagt alle "huslige gjøremål" til vår "MSN-tid"; mitt under samtalen må hun plutselig vaske/henge opp klær, ta flere telefoner, støvsuge, gå i butikken, lage mat osv. Og alt dette mens hun mener at JEG skal sitte å vente på at hun skal gjøre seg ferdig - så vi kan fortsette samtalen. Jeg syns dette er UTROLIG frekt! Synes det høres rart ut bare det å sende en sms i forkant for å avale å chatte på msn, jeg. Er man online så er man online, og da kan man snakke, og er man borte/opptatt/ute til lunsj, så er man det. 0 Siter
amber sun Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Jeg chatter og noen ganger i to vinduer samtidig .Eller jeg er på dol f eks mens jeg chatter. Det samme er tilfelle med de jeg chatter med. Syns ikke det er uhøflig, han fyren virker rar syns jeg. Hvis det går tregt hvordan jeg får svart, så pleier jeg å si at jeg chatter med noen andre også, og at det er grunnen. Eller jeg sier at jeg er på dol samtidig. Men det må da være helt greit å chatte med flere samtidig. Det er jo heller ikke alltid en vil snakke om det samme med alle, så det passre ikke alltid å invitere alle inn i samme vindu. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Oi oi, snakk om å være selvhøytidelig..! Skygg unna, sier bare jeg. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Du mener det, altså? Noen her er jo enig med han. Helt enig med SDD. Sjalusi/kontrollfreak.. bedre du får vite om det tidlig enn sent! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Det var det jeg trodde. Denne personen sammenlignet det med å snakke med noen, så snu seg mot en annen person og snakke litt med de, så snu seg tilbake igjen. Jeg syntes ikke det kunne sammenlignes. JEg er helt enig, det kan ikke sammenlignes. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 For mange er det jo ikke sånn at de legger fra seg alt de holder på med når de snakker med noen på MSN, jeg surfer f. eks videre og fortsetter med det jeg holder på med, og så svarer jeg når det passer seg sånn. Men så har bare jeg svært gode venner og familie på min MSN, da. Helt enig. 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Jeg var seriøs, altså. Reaksjonen hans er så langt derifra normal, og hvis han viser denne siden av seg selv før dere har møtt hverandre (hvis jeg ikke misforstår her ...), så snakker vi virkelig om en fyr du skal få slite med hvis vennskapet utvikler seg til noe annet enn msn-snakk. Her snakker vi en sjalusi-/kontrollfreak av den verste sorten. Jeg er enig med ShitDiddlyDo. Han fyren høres helt kontrollerende ut. Minner meg om en fyr jeg var borti på nettet en gang, som viste seg å være sterkt paranoid kombinert kontrollerende, og nesten forfulgte meg i ettertid da jeg forsøkte å trekke meg vekk. Kom deg unna og ikke chatt mer med ham! 0 Siter
MsSettlers Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Åh, dæven, han hørtes ikke helt god ut. Det er vel ikke uhøflig det vel. Pass på, sier jeg bare... 0 Siter
dolores83 Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Det er vel ingen tvil om at det er han som er sær i dette tilfellet? I min vennekrets er det i hvert fall rimelig vanlig å chatte med to eller flere samtidig. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 Det er vel ingen tvil om at det er han som er sær i dette tilfellet? I min vennekrets er det i hvert fall rimelig vanlig å chatte med to eller flere samtidig. Jeg trodde det var selvsagt, men han var så overbevisende. Mente at jeg kun snakket med uhøflige mennesker om det var vanlig. Ser jo at noen her også synes det ikke er spesielt høflig å snakke med flere samtidig. Merkelig. 0 Siter
dolores83 Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Jeg trodde det var selvsagt, men han var så overbevisende. Mente at jeg kun snakket med uhøflige mennesker om det var vanlig. Ser jo at noen her også synes det ikke er spesielt høflig å snakke med flere samtidig. Merkelig. Jeg kunne på en måte skjønt det hvis du var veldig fraværende og plutselig "ble borte" lenge uten å si fra først, men det var jo ikke det som var saken her, sånn som jeg skjønte det. 0 Siter
kaffepiken Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Jeg syns han høres både hårsår og sær ut. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.