Gå til innhold

Er ikke dette litt merkelig (chatting)?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kunne på en måte skjønt det hvis du var veldig fraværende og plutselig "ble borte" lenge uten å si fra først, men det var jo ikke det som var saken her, sånn som jeg skjønte det.

Nei, ikke i det hele tatt. Jeg skrev korte svar til den stakkars vennen min, fordi jeg hadde slik en interessant samtale med denne internettpersonen. Nuvel, han er slettet og blokkert.

• Svar 144
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Glimtipper

46

• flisa

12

• mrxx

7

• dolores83

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei, ikke i det hele tatt. Jeg skrev korte svar til den stakkars vennen min, fordi jeg hadde slik en interessant samtale med denne internettpersonen. Nuvel, han er slettet og blokkert.

Bra:)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ja, tror jeg holder meg unna han nå. Man blir bare så usikker når noen insisterer slik på at noe er en selvfølgelighet for alle andre enn deg selv.

"Ja, tror jeg holder meg unna han nå."

Jeg tror du gjør et klokt valg, det er jo litt creepy at han kommer med sånt.

Skrevet

"Ja, tror jeg holder meg unna han nå."

Jeg tror du gjør et klokt valg, det er jo litt creepy at han kommer med sånt.

Ja. Jeg hadde nok ikke droppet en venn for noe slikt, men en fremmed som reagerer sånn... Nei takk :)

Takk for råd :)

Skrevet

Er nok best sånn, ja :)

Takk for svar :)

bare hyggelig, vettu:)

oops, nå mista jeg dip ned i tastaturet... steike:(

Skrevet

bare hyggelig, vettu:)

oops, nå mista jeg dip ned i tastaturet... steike:(

-ler høyt-

Skrevet

Nei fysj. Jeg chatter da ofte med både to og tre om ikke enda flere, på en gang. Ser ikke noe i veien med det. For ikke å snakke om at jeg har en tre-fire web-browser vinduer åpne i tillegg og surfer vilt.

Og løper på do, eller lager litt mat, vasker klær og sånn midt i samtaler. Men de fleste jeg chatter med er sånn som meg mer eller mindre. Noen samtaler blir litt "luftige" med litt mellomrom mellom hver gang vi svarer. Andre ganger er jeg mer konsentrert i samtalen, og vi svarer hverandre fort/har mye å snakke om. I sistnevnte type samtale så sier jeg brb e.l. hvis jeg må på do og sånn. I de andre gidder jeg ikke det. Er jo tilbake om et halvt min uansett, og de har nok av annet å ta seg til enn å sitte å vente på svar fra meg! :)

Skrevet

-ler høyt-

jeg fikk redda situasjonen ved hjelp av papir og luft på boks:)

Skrevet

jeg fikk redda situasjonen ved hjelp av papir og luft på boks:)

Jeg ser nå at det kanskje var litt slemt å le. Samtidig... Dipp på tastaturet er ganske morsomt ;)

Skrevet

Jeg ser nå at det kanskje var litt slemt å le. Samtidig... Dipp på tastaturet er ganske morsomt ;)

Nei, det _var_ jo morsomt. Samboer'n lo også, men redda seg inn igjen ved å hjelpe meg med opprydningsstrategien;)

Skrevet

Nei, det _var_ jo morsomt. Samboer'n lo også, men redda seg inn igjen ved å hjelpe meg med opprydningsstrategien;)

Godt det ordnet seg :)

Lukter tastaturet av dipp?

Skrevet

Godt det ordnet seg :)

Lukter tastaturet av dipp?

Nei, det var heldigvis ikke så mye:P

Gjest ChiengMai
Skrevet

Du mener det, altså?

Noen her er jo enig med han.

Nei, nei! Hør på SDD!

Hvor lang tid tror du det går fra "Jeg vet hvem du chatter med" til "Jeg vet hvor du bor"?

Skrevet

Han ser jo at du skriver og kommer det ikke noe opp på hans skjerm så skjønner han at du snakker med andre.

Men at han skal gjøre noe poeng ut av dette sier jo litt jo litt om han da.

Det er tross alt ikke så uvanlig at andre ser du er innlogget og sender deg noen ord.

Jeg kan ikke skjønne at han skulle reagere så negativt på dette.

Jeg holder meg alltid unna personer som begynner med slike trekk.

Jeg har også msn, men har så få på lista at de vil nok aldri komme på samtidig tror jeg, ikke er jeg der så ofte heller:-)

Skrevet

Han ser jo at du skriver og kommer det ikke noe opp på hans skjerm så skjønner han at du snakker med andre.

Men at han skal gjøre noe poeng ut av dette sier jo litt jo litt om han da.

Det er tross alt ikke så uvanlig at andre ser du er innlogget og sender deg noen ord.

Jeg kan ikke skjønne at han skulle reagere så negativt på dette.

Jeg holder meg alltid unna personer som begynner med slike trekk.

Jeg har også msn, men har så få på lista at de vil nok aldri komme på samtidig tror jeg, ikke er jeg der så ofte heller:-)

Hvordan ser han at jeg skriver?

Skrevet

Det står i vinduet hans. Se på din egen msn, når du snakker med andre, så står det rett under det bilde du skrive i tror jeg. Jeg ser det i alle fall i mitt vindu at den andre skriver og jeg har ikke lastet ned den siste versjonen heller. Min versjon er vel to år gammel tror jeg.

Er så sjeldent innom at jeg ikke helt husker hvor det står, men vet at jeg ser at den andre skriver. Skal se om jeg kan sjekke det i kveld, hvis jeg får tid.

Skrevet

Det tror jeg ikke han ser. Jeg tror faktisk denne personen har løyet til deg også.

Det er snålt hvis msn har en funksjon av den typen. Det må da til og med falle under lover om overvåking.

Skrevet

Det står i vinduet hans. Se på din egen msn, når du snakker med andre, så står det rett under det bilde du skrive i tror jeg. Jeg ser det i alle fall i mitt vindu at den andre skriver og jeg har ikke lastet ned den siste versjonen heller. Min versjon er vel to år gammel tror jeg.

Er så sjeldent innom at jeg ikke helt husker hvor det står, men vet at jeg ser at den andre skriver. Skal se om jeg kan sjekke det i kveld, hvis jeg får tid.

Men personen kan kun se når Glimtipper skriver i hans vindu. Ikke når han skriver i andre vinduer til andre personer.

Skrevet

Ja, men det står vel bare om man skriver en melding til den aktuelle personen?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...