Gjest mr. tornton Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Jeg tror gledesdrepere sensurerer DOL nå for tiden. De er antakelig psykologer og psykiatere m/fjertefølje, f.eks. inntørkede, sure, åndsforlatte, humorløse, kraftløse og gledesløse psykologkjerringer av ubestemmelig legning og som stjeler andres ånd og ikke tåler at andre har noe å glede seg over. Det har vært påtakelig lite aktivitet på DOL siste døgn eller deromkring. Spørsmålet er om de sitter på DOL eller om de har koplet seg opp innimellom. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 De har nok bare vært bortreist, som meg. Ha en fin søndag! 0 Siter
Gjest mr. tornton Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 De har nok bare vært bortreist, som meg. Ha en fin søndag! Sykkelen min ble forresten stjålet rett utenfor døra for flere år siden. Det var en blågrønn Peugeot treningsracer. Mistenker en psykolog. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Sykkelen min ble forresten stjålet rett utenfor døra for flere år siden. Det var en blågrønn Peugeot treningsracer. Mistenker en psykolog. Tror du kanskje han lider av tvangshandlinger, også? At han bare _må_ stjele en sykkel? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.