flisa Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Det tror jeg og, for det var så sjokkerende og uventet. Hun var jo liksom glamourdronningen over alle, som vi leste om og så avbildet masse hver uke. Husker at jeg sto opp og slo på Tv tidlig den dagen, og skjermen var helt rosa med et stort bilde av Diana i, sørgemusikk og født-død-årstall (var det på CNN tro?). Det var veldig sjokkerende og trist. Veldig trist - det var Momarkenhelg husker jeg. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Jeg kan ikke si at det betyr noe for meg personlig at han er død. Det er selvsagt trist for hans pårørende, men jeg er mer overrasket over at han levde så lenge som han gjorde. 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Veldig trist - det var Momarkenhelg husker jeg. Og bursdag her i huset. 0 Siter
Gjest norma1 Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Jeg kan ikke si at det betyr noe for meg personlig at han er død. Det er selvsagt trist for hans pårørende, men jeg er mer overrasket over at han levde så lenge som han gjorde. Til daglig fremstiller du deg som en omtenksom person her på dol. Men egentlig er du kynisk og selvgod, du kan ikke tenke deg at her er andre som har omtanke og følelser for ting som skjer, også i RL. 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Du er nesten sanntenkt. Jeg har flyttet til ny leilighet og selv om jeg hadde proffe akvarieflyttefolk så fant jeg deg steindau i utslagsvasken. SDD og laguna er sporløst borte. Sør og Morsk truet jeg butikken til å ta tilbake. De ville absolutt ikke ha dem (skjønner jeg jævlig godt)menså nå er furter de i usalgsbartanken i butikken. Nå er det bare Dorthe, Mangelica og keinstein igjen av de originale dolfiskene. Dolakvariet er nå gjort om til et lesbisk akvarium med keinstein svømmende rundt med ballespreng i tillegg. Han bare eter og eter. Du får si om du vil reinkarneres, med da blir du lesbisk i ditt nye liv. Hva? Har jeg havnet i et lespeakvarium? Godt jeg har M.Angelica og Keinstein der da ) 0 Siter
Gjest brevduen Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Til daglig fremstiller du deg som en omtenksom person her på dol. Men egentlig er du kynisk og selvgod, du kan ikke tenke deg at her er andre som har omtanke og følelser for ting som skjer, også i RL. ?? Men hun har jo rett i det, han tok sjanser som gjorde at han kunne dø "når som helst", bare tilfeldig at det ble nå. Og det må da være lov å ikke sørge over en person man hverken var i slekt med, kjente eller hadde noe som helst forhold til?! 0 Siter
Glimtipper Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Til daglig fremstiller du deg som en omtenksom person her på dol. Men egentlig er du kynisk og selvgod, du kan ikke tenke deg at her er andre som har omtanke og følelser for ting som skjer, også i RL. Jeg tviler på at du kjenner Ulvinnen godt nok til å beskrive henne slik. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 ?? Men hun har jo rett i det, han tok sjanser som gjorde at han kunne dø "når som helst", bare tilfeldig at det ble nå. Og det må da være lov å ikke sørge over en person man hverken var i slekt med, kjente eller hadde noe som helst forhold til?! Heh - ser mange som deler den oppfatningen. Folk som ble fanget opp av tv-dramatikken og som derfor ikke har skjønt hvor dyktig denne fyren var. Selvsagt hadde det vært livsfarlig for oss andre å gjøre det han gjorde, men han hadde såpass faglig dyktighet at han sjelden og aldri var i reelle risikosituasjoner. 0 Siter
Gjest theoline Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Ja, det er trist, er helt fortvilet over hvor mye dette går inn på meg egentlig, dette trodde jeg ikke. Men så har vel ikke mitt blonde hode særlig mange andre bekymringer om dagen, så mulig noe av årsaken ligger der. Jeg donerte noen dollar til Irwins-minnefond i går, følte meg litt bedre da, he he! Han har gjort mye bra for dyra oppigjennom, og var en person som appelerte til meg, hyper og fryktløs, stor underholdningverdi. Og selvfølgelig er det veldig trist for familie, føler med dem i denne tiden! 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Til daglig fremstiller du deg som en omtenksom person her på dol. Men egentlig er du kynisk og selvgod, du kan ikke tenke deg at her er andre som har omtanke og følelser for ting som skjer, også i RL. Mener du at jeg skal sørge hver gang jeg leser om et dødsfall (til noen jeg ikke har noe forhold til) i avisene? Om du leser nedover i tråden, så vil du se at jeg slett ikke er alene om å ikke ta dødsfallet hans personlig. 0 Siter
Gjest brevduen Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Heh - ser mange som deler den oppfatningen. Folk som ble fanget opp av tv-dramatikken og som derfor ikke har skjønt hvor dyktig denne fyren var. Selvsagt hadde det vært livsfarlig for oss andre å gjøre det han gjorde, men han hadde såpass faglig dyktighet at han sjelden og aldri var i reelle risikosituasjoner. Det tror jeg ikke på, jeg tror derimot fyren ofte var i fare og likte det sånn. Han måtte ha en sterk variant av ADHD eller noe. 0 Siter
Gyda Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Og bursdag her i huset. Vi var bortreist til søsteren min i barnedåp. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Det tror jeg ikke på, jeg tror derimot fyren ofte var i fare og likte det sånn. Han måtte ha en sterk variant av ADHD eller noe. Da burde du lese litt om hvem fyren faktisk var, fremfor å tro på oppfatninger basert på betraktninger fra tv-show som ble laget for å fremstå som dramatisk. 0 Siter
Gjest brevduen Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Da burde du lese litt om hvem fyren faktisk var, fremfor å tro på oppfatninger basert på betraktninger fra tv-show som ble laget for å fremstå som dramatisk. Greit, gi meg en link eller to til det du da! 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 Jeg synes det er "trist", men at dagene har blitt tyngre etter det? Ehhh, nei. Igjen oppfordrer jeg deg til å søke hjelp. "Igjen oppfordrer jeg deg til å søke hjelp." Ikke bruk meg som skalkeskjul for dine egne problemer det er bare idioti fra din side.. 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Vi var bortreist til søsteren min i barnedåp. Merkelig at vi alltid husker hvor vi var. Jeg husker hvor jeg var når Kennedy døde enda jeg var liten, månelandingen, da Brå brakk staven og når Diana døde. 0 Siter
Solsikkefrø Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 Programmene hans var ufattelig ræva. Det er alltid trist at noen dør før tida, men akkurat denne mannen hadde jeg intet forhold til. Hehe, jah, kanskje noen var ræva, men han lagde ganske mye som fenget da 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Hehe, jah, kanskje noen var ræva, men han lagde ganske mye som fenget da En hyperaktiv krokodillekosegutt som løper rundt og hyler og bærer seg med en stemme så teatralsk at jeg ikke for mitt bare liv kan fatte at det er mulig, har jeg store problemer med å se på som god underholdning. 0 Siter
Gjest god helg Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Det tror jeg ikke på, jeg tror derimot fyren ofte var i fare og likte det sånn. Han måtte ha en sterk variant av ADHD eller noe. Jeg mener du tar feil. 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Mener du at jeg skal sørge hver gang jeg leser om et dødsfall (til noen jeg ikke har noe forhold til) i avisene? Om du leser nedover i tråden, så vil du se at jeg slett ikke er alene om å ikke ta dødsfallet hans personlig. Etter min mening er du helt normal. Vi kan ikke la alle dødsfall gå innover oss. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.