Hatsumomo Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Dolberter tenker oftes likt;) Jeg er så lei av å lese om "dolberter". Så mange ganger som du skriver her inne om det, så må fanken du være en av dem også da! Hjelpe meg.... 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Det plager meg ikke sånn i hverdagen, men det er klart det er trist. Jeg likte fyren godt. Men det er ikke mer trist at han dør enn at andre dør. 0 Siter
cecily Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Jeg kan nok dessverre ikke sette meg inn i hvordan du tenker om denne saken. Det var overraskende, for mannen så jo ut til å overleve alt, men jeg kunne egentlig ikke fordra programmene hans. Forferdelig irriterende måte å snakke og fortelle på. Og hva var vitsen med alle de tåpelige stuntene? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Gikk litt mer inn på meg enn de andre kjendisene som har dødd i det siste ja. Utrolig trist. 0 Siter
MsSettlers Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Jeg synes også at det var veldig trist. 0 Siter
Gjest salmiakk Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Litt trist var det jo. Følte nesten at jeg kjente han. Han virket så "levende" at det ble veldig rart å tenke på han som død. Var ikke noen fan av programmene hans og synes krokodiller er gørrkjedelige dyr, men han var jo en personlighet.... Min mann derimot elsket programmene hans og ble helt satt ut av nyheten. Han har pratet om det i flere dager. 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Hun har ett barn, ja. Men måten hun omtaler og behandler samboeren sin på, gjør at man mistenker at hun må hanskes med to barn. Jeg tror vi blir enig om tre. 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Trist er det, og verden har blitt litt fattigere. Men jeg opplever ikke noen personlig sorg eller nedstemthet over hans bortgang - det var tross alt ikke slik at jeg kjente fyren. Da er det verre når noen her inne tar kvelden, det synes jeg er trist. Ikke at det har vært så mange men noen har det jo vært. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Dolberter tenker oftes likt;) Ja, jeg føler meg som ei skikkelig dolberte. *sarkastisk* 0 Siter
jubalong70 Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 JEg synes også det er kjempetrist. Han var en skikkelig gledesspreder. Men, det var vel ikke annet å vente... Føler veldig med familien hans. Vil tro tomrommet etter en slik personlighet er veldig stort. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Da er det verre når noen her inne tar kvelden, det synes jeg er trist. Ikke at det har vært så mange men noen har det jo vært. Personlig syntes jeg det var tristest når Camilla forsvant for noen år siden. Ikke uventet selvsagt, men likevel forferdelig trist. 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Personlig syntes jeg det var tristest når Camilla forsvant for noen år siden. Ikke uventet selvsagt, men likevel forferdelig trist. Jeg reagerte mest på elingeirs lille Patrick. Det var grusomt. Kanskje fordi hun skrev innlegg hver dag mens han ble sykere og sykere. Men det har vært trist med alle som har falt fra her. 0 Siter
Gjest Jeg har det også vondt Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Jeg synes også dette var en "skikkelig smell", veldig trist, og jeg har liksom ikke klart å legge det bak meg ennå, følger nyhetene om dette i både norske, amerikanske og australske aviser. Grunnen til at jeg synes dette er "så hardt" er ikke for at jeg selv ikke får se nye serier han lager men fordi at han og hans familie hadde fortjent å leve lykkelig slik de gjorde. I den verden vi lever i i dag så er det så altfor mange av oss som "sitter i soffan og syter og klager", vi har nærmest glemt å sette pris på å leve, sette pris på de gaver verden og livet har å gi oss. Her hadde vi en familie som sugde til seg gleden av å leve, av å jobbe sammen med noe de brente intenst for. Det virket ikke som om de lot en dag gå til spille. Ser du på hjemmesiden deres og siden til Australia Zoo, så skjønner du sikkert hva jeg mener. Derfor er det synd at Steve døde, jeg klarer ikke unne en så levende familie en slik tragedie. Jeg synes også fryktelig synd om Terri som nå sitter med et voldsomt ansvar i sorgen, holde Zoo i gang, få barna til å forsone seg med farens død, la dem fortsette med dyra osv. osv. For et enormt tomrom det må bli etter et så levende menneske som Steve så ut til å være. Hvordan hans nærme må ha det nå er vanskelig å skjønne. Hadde jeg kunnet knipse i fingrene slik at dette bare "var en drøm" så hadde jeg gjort det, mennesker som dem som setter så stor pris på livet fortjener å få leve det fullt ut. 0 Siter
Hawkwind Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Jeg reagerte mest på elingeirs lille Patrick. Det var grusomt. Kanskje fordi hun skrev innlegg hver dag mens han ble sykere og sykere. Men det har vært trist med alle som har falt fra her. Fulgte ikke med på den tråden selv - pleier generelt sett ikke å følge så mye med på det som er av tristesser her. Ble spesielt med Camilla fordi det var hennes innlegg som fikk meg til å stoppe innom DOL i første omgang, og fordi jeg og kona hadde en del kontakt med henne i RL. 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Fulgte ikke med på den tråden selv - pleier generelt sett ikke å følge så mye med på det som er av tristesser her. Ble spesielt med Camilla fordi det var hennes innlegg som fikk meg til å stoppe innom DOL i første omgang, og fordi jeg og kona hadde en del kontakt med henne i RL. Da skjønner jeg det godt. Det er helt annerledes med folk man har møtt i RL. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Jeg kan ikke si at det betyr noe for meg personlig at han er død. Det er selvsagt trist for hans pårørende, men jeg er mer overrasket over at han levde så lenge som han gjorde. Jeg tenker akkurat det samme. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Jeg tenker akkurat det samme. Godt, da begynner det å bli noen av oss :-) 0 Siter
MsSophie Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Godt, da begynner det å bli noen av oss :-) count me in. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Akkurat slik har jeg tenkt også. Da er det blitt noen av oss :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.