Gjest Ulvinnen Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 count me in. I'll do :-) 0 Siter
Patsi Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Jeg er helt enig med deg, det er kjempetrist... :-( 0 Siter
Gjest loewe Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Litt trist var det jo. Følte nesten at jeg kjente han. Han virket så "levende" at det ble veldig rart å tenke på han som død. Var ikke noen fan av programmene hans og synes krokodiller er gørrkjedelige dyr, men han var jo en personlighet.... Min mann derimot elsket programmene hans og ble helt satt ut av nyheten. Han har pratet om det i flere dager. Oj, han skulle jeg ha vært gift med...! 0 Siter
Gyda Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Jeg synes jo det er trist å få vite at folk dør - men de jeg bare kjenner (så vidt) via teveskjermen greier jeg ikke å sørge noe særlig over. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.