Gå til innhold

Grop

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eh... i går kveld oppdaget jeg at jeg har en grop på siden av rompa, nær hofta. den er ca 1 cm dyp og omkrets på strl med 1kr, og det gjør litt vondt når jeg står oppreist. det er ikke sånn på den andre siden.

Noen ide om hva dette kan være?? farlig? forsvinner musklene mine?

og bare for å ha det sagt så sikter jeg ikke til rompehullet...

Skrevet

Det er ikke arr etter en sprøyte fra da du var liten da? - jeg har sett noen har sånn.

Skrevet

Det er ikke arr etter en sprøyte fra da du var liten da? - jeg har sett noen har sånn.

hmm... har ikke sett det før nå, men jeg tok jo sånn allergisprøyte på våren. men det er jo kortison i den, blir man ikke tykk av kortison?

syns dette var litt skummelt.. jeg er jo drit redd for å få noen skumle sykdommer.

Skrevet

hmm... har ikke sett det før nå, men jeg tok jo sånn allergisprøyte på våren. men det er jo kortison i den, blir man ikke tykk av kortison?

syns dette var litt skummelt.. jeg er jo drit redd for å få noen skumle sykdommer.

Syns du skal ringe legekontoret i morgen -så får de sett på deg. En skal ikke gå rundt og være redd.

Skrevet

Syns du skal ringe legekontoret i morgen -så får de sett på deg. En skal ikke gå rundt og være redd.

får vel gjøre det, men det er så kjipt å dra til legen, for jeg jobber langt fra hjemstedet, og da må jeg ta en hel dag fri for å dra til legen, og det syns jeg er teit når jeg faktisk ikke er akutt syk, men bare litt urolig/bekymret.

Skrevet

og nå kom jeg faktisk på at jeg skal til en sånn fysioterapaut dame i morgen, og hun vet jo litt om kroppen, da kan jeg jo spørre hun!!

passa bra!

Skrevet

Jeg har en slik ved hofta etter at jeg ble påkjørt av en bil for 18 år siden. Legen sa det var en knust muskel. Det ser nesten ut som jeg har en svær cellulitt kun på det ene låret...

De første par årene etter påkjørselen kunne jeg lett kjenne stikkende smerter "inni" hullet, nå merker jeg ingenting til det lengre.

Kan du ha slått deg e.l. der "hullet" er?

Skrevet

Kortisonsprøyter kan lage sånne groper ja. Har hørt av en sykepleier at de nettopp av den grunn ikke skal settes i rumpe/lår på unge mennesker...

Skrevet

Kortisonsprøyter kan lage sånne groper ja. Har hørt av en sykepleier at de nettopp av den grunn ikke skal settes i rumpe/lår på unge mennesker...

hmmm... hvor skal de settes da?? det blir vel groper uansett, eller?

Skrevet

Jeg har en slik ved hofta etter at jeg ble påkjørt av en bil for 18 år siden. Legen sa det var en knust muskel. Det ser nesten ut som jeg har en svær cellulitt kun på det ene låret...

De første par årene etter påkjørselen kunne jeg lett kjenne stikkende smerter "inni" hullet, nå merker jeg ingenting til det lengre.

Kan du ha slått deg e.l. der "hullet" er?

jeg husker ikke å ha blitt påkjørt av en bil i løpet av gårsdagen...

Skrevet

hmmm... hvor skal de settes da?? det blir vel groper uansett, eller?

Jeg har ikke peiling.

Skrevet

jeg husker ikke å ha blitt påkjørt av en bil i løpet av gårsdagen...

Sikker på du fulgte godt nok med da? ;-)

Skrevet

Sikker på du fulgte godt nok med da? ;-)

Nei, jeg er jo litt surrete, så kan godt hende jeg bare har glemt det ;o)

Skrevet

*LOL*

Skrevet

Like distre som mannen min du ;-)

Du kan jo sjekke om du har et blåmerke der? *ler*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...