Gå til innhold

FU: Vet andre det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet partneren din/barna dine/vennene dine at du er aktiv på DOL, og hva sier de i så fall til det?

Samboeren min sier bare "Snakker med doktoren igjen, hæ?".

Skrevet

Dattera mi vet det i hvert fall og jammen tror jeg hun er her inne og leser innimellom.

Jaja, hun vet alt jeg skriver om likevel. Det hun ikke vet, skriver jeg ikke om på dol uansett.

laguna1365380434
Skrevet

Eksen min som var samboer vet det..(Hvordan kunne han unngå det! ;-)) ellers er det en dypt bevart hemmelighet atjeg bruker tid her inne..;-P

Eksen forsto seg dessuten ikke på det i det hele tatt..Noen ganger va jeg sånn at jeg ville formidle sånt som at noen var morsomme eller at noen var idioter eller hva som helst i grunnen, en fikk raskt drept engasjementet med svar som at jaja, du driver jammen med ditt du..;-P

Skrevet

Ingen, med unntak av enkelte dolere jeg har blitt kjent med, vet at jeg er aktiv på dol.

Skrevet

Aller nærmeste familie vet det - mann og elsdste sønn. De titter jo innom og ser hvilket nettsted jeg er på.

Ingen andre.

Skrevet

Mannen min vet at jeg er på dol. Han kjenner nicket mitt her. Det hender at han leser over skulderen min og forundrer seg veldig over at jeg klarer å finne noe som engasjerer her :-)

sammfunnskritiker
Skrevet

Mannen min vet at jeg er på dol. Han kjenner nicket mitt her. Det hender at han leser over skulderen min og forundrer seg veldig over at jeg klarer å finne noe som engasjerer her :-)

Av og til undrer jeg meg selv også...

og andre...

Skrevet

Av og til undrer jeg meg selv også...

og andre...

Du kan så si.

Det er langt fra alle tråder som fenger :-)

Skrevet

Det er ingen hemmelighet... Ungene vet til og med nicket mitt :-)

Skrevet

Samboeren vet at jeg er her, vet nicket mitt og, men han leser ikke her inne. Tror ikke han skjønner hvordan det fenger sånn.

Men det hender han sier at "kan du ikke spørre om det der på det der nettforumet hvor du er, hehe." :-)

Ellers er det kun få som vet jeg er her. Søsteren min, og et par-tre andre som kjenner meg i RL.

Foruten de jeg har truffet fra dol da. :-)

Skrevet

Samboeren min vet at jeg er her, men han kan ikke skjønne hvorfor jeg gidder:)

Skrevet

Samboeren min vet at jeg er her, men han kan ikke skjønne hvorfor jeg gidder:)

Ikke min heller -*LOL*

Skrevet

Bare samboeren min. Og lurer fælt på hva det kan være å prate så himla mye om på et doktorsted. Har forsøkt å forklare at man kan få svar på alt mulig fra spørsmål om vaskemidler, oppskrifter og sangtekster til legeting.

Han ble ikke særlig imponert av det. ;-)

Skrevet

Mannen min vet det, men bryr seg lite om det. Barna er for små til å skjønne så mye.

Skrevet

Ja, mannen min vet det, og han flirer litt av hele greia. Ingen andre vet det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...