Gå til innhold

Søppelpost i ny drakt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Falske feilmeldinger. Meldingene ser ut som du har sendt post som ikke har kommet fram, dermed lurer de deg til å se etter hva det står i meldingene. Det blir absurd når jeg ikke har sendt noen e-post og får 50 feilmeldinger om post som ikke har kommet fram?

Nå er det 4. gangen jeg bytter adresse og stenger den gamle for å unngå søppelpost.

Skrevet

Jeg har også fått noen slike. *lei junkmail*

Skrevet

Jeg har også fått noen slike. *lei junkmail*

Søk på din egen e-postadresse på google. Hvis du finner deg selv, få den slettet fra siden eller få den kryptert f eks i javascript eller dele den opp i variabler i HTML. Da klarer ikke søkemotorene å lese den, og du slipper som regel unna. Jeg forbyr alle å vise min adresse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...