keinstein Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Falske feilmeldinger. Meldingene ser ut som du har sendt post som ikke har kommet fram, dermed lurer de deg til å se etter hva det står i meldingene. Det blir absurd når jeg ikke har sendt noen e-post og får 50 feilmeldinger om post som ikke har kommet fram? Nå er det 4. gangen jeg bytter adresse og stenger den gamle for å unngå søppelpost. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Jeg har også fått noen slike. *lei junkmail* 0 Siter
keinstein Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 Jeg har også fått noen slike. *lei junkmail* Søk på din egen e-postadresse på google. Hvis du finner deg selv, få den slettet fra siden eller få den kryptert f eks i javascript eller dele den opp i variabler i HTML. Da klarer ikke søkemotorene å lese den, og du slipper som regel unna. Jeg forbyr alle å vise min adresse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.