Gå til innhold

Alt er så merkelig....

Gjest er så lei av og være den eneste....

Anbefalte innlegg

Jeg har aldri vært noe særlig populær blandt guttene. Har bare hatt et lite forhold. Har datet noen få ganger,men guttene gjør det alltid slutt med meg fordi de ikke klarer og få følelser og alt dette. I det ene forholdet jeg har hatt (er 5 år siden nå) så fikk jeg vite av han jeg hadde vært sammen med at han ike hadde hatt noen følelser for meg i det hele tatt den tiden vi var sammen. Var veldig tungt å få vite at enn betyr så lite for et annet menneske. I sommer var jeg ute med en gutt i noen uker. Han sa han likte meg veldig godt og at han kunne tenke seg å date meg. Jeg ble jo veldig smigret og takket ja til det. Nå er det og over og han sa også at han ikke hadde hatt noen følelser for meg allikevel.

De andre vennene mine har kjærster alle sammen. De får typer bare på et blunk. Dersom de blir single så går det ikke mer enn 6 mnd så er de i forhold igjen. De er veldig poppulære. JEg synes det er vanskelig, for jeg føler meg så alene til tider. De er veldig flinke til å finne på ting med meg. Men å vite det at jeg er den eneste single gjør faktisk veldig vondt. Skulle ønske det var noen gutter som la merke til meg og.

Hva er galt med meg?

Noen råd til hva jeg skal eller kan gjøre?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/245217-alt-er-s%C3%A5-merkelig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vanskelig å gi deg råd om hva du skal gjøre uten å vite noe som helst om deg. Det eneste du skriver er at gutta går lei.

Det er ikke spesielt enkelt å danne seg et bilde av deg basert på det du skriver her.

Hva mer trenger du å vite? Får og kunne gi meg et bedre svar?

Gjest er så lei av og være den eneste...

Tja. Du spør her om hva som er galt med deg.

Nå er det sannsynligvis ikke noe galt med deg, men for å kunne svare på spørsmålet må vi i hvert fall vite noe om deg.

Har som sagt aldri vært spes. poppulær blandt guttene. Om det er på grunn av utsende mitt eller ikke vet jeg jo ikke.Er mulatt,men brune øyne og langt mørkebrundt hår med litt fall i.Ble mobbet en del tidligere på grun av hudfargen.

Er nokså rolig person. Er ikke den som er mest frempå. Tør ikke det ette at de to guttene jeg har vært borti sier at de ikke har hatt noen følelser for meg. Har veldig dårlig selvbilde etter dette. Når jeg ser hvor ofte vennene mine får tilbud om å gå ut med gutter og jeg nesten aldri får noen tilbud så tenker jeg jo kun på hva som er galt med meg.

Andre jenter sier stadig at jeg er attraktiv,men det er jo av guttene jeg ønsker å høre det fra. Tror også de sier det for å trøste meg.

Innlegget ditt kunne likegodt vært skrevet av meg. Føler akkurat som du. Er sliten av å hele tiden være nødt til å ta ansvar for alt i min hverdag. Det er ensomt å stå opp alene hver bidige dag og spise middag alene osv. osv. Jeg stusser litt over disse gutta som har sagt til deg at de ikke får følelser for deg. Ærlig talt tror jeg ikke det er helt sant, de må hvertfall ha hatt noen gode følelser for deg når de ba deg med på date. Lev litt på det!

Det som jeg har funnet ut er at jeg skal ikke gå på jakt etter menn. Men jeg prøver å være aktiv, trener, er med på kurs i tema som interreserer meg, reiser på lange ferier aleine og møter masse fine mennesker. Jeg gjør rett og slett det som skal til for at jeg ikke skal sitte hjemme alene og føle meg helt alene i hele verden. Dessuten gir det jo meg masse å snakke om.

Treffer du en gutt du liker så må du også tørre å ta initiativet selv. Fremhev dine gode sider og demp de som ikke er fullt så bra. Det handler om å være trygg på seg selv og kjenne seg selv.

Ellers vet jeg ikke helt hva jeg skal si for som sagt er jeg jo i samme situasjonen selv. Spør meg selv ofte hva det er med meg som gjør at ingen greier å bli glad i meg. Det er en veldig vond tanke. Jeg får veldig gode tilbakemeldinger på min personlighet fra de som kjenner meg. Og når jeg trives og har det bra så lyser det av meg. Jeg er som en åpen bok, følelsene ligger i tjukt lag utenpå meg. Men jeg fatter ikke hva det er. Men vær deg selv og sørg for å trives i hverdagen. Det er vel det viktigste. Så kommer den setningen som jeg vel hater mest på denne jord: det ordner seg snart :o)

Gi ikke opp! Lykke til da!

Annonse

Har som sagt aldri vært spes. poppulær blandt guttene. Om det er på grunn av utsende mitt eller ikke vet jeg jo ikke.Er mulatt,men brune øyne og langt mørkebrundt hår med litt fall i.Ble mobbet en del tidligere på grun av hudfargen.

Er nokså rolig person. Er ikke den som er mest frempå. Tør ikke det ette at de to guttene jeg har vært borti sier at de ikke har hatt noen følelser for meg. Har veldig dårlig selvbilde etter dette. Når jeg ser hvor ofte vennene mine får tilbud om å gå ut med gutter og jeg nesten aldri får noen tilbud så tenker jeg jo kun på hva som er galt med meg.

Andre jenter sier stadig at jeg er attraktiv,men det er jo av guttene jeg ønsker å høre det fra. Tror også de sier det for å trøste meg.

Vel, for det første ser det ut som om du har vært bortpå noen rasshøl (unnskyld språket) av noen gutter.

For meg høres det veldig unødvendig ut å fortelle deg i etterkant at de aldri hadde følelser for deg. Og jeg kan forstå at kommentarer som det går på selvtilliten løs.

Jeg vet jo fint lite om utseendet ditt, men de fleste kommer langt med sjarm. Utstråling og sjarm kommer innenfra, og hvis du har dårlig selvtillit, noe jeg forstår at du har, vil muligens det gjøre deg litt "usynlig" ute på byen. Det kan også få deg til å se uoppnåelig ut. Ofte ser man jo at det er jentene som hopper rundt og tar det som er av oppmersomhet, som blir mest populære hos gutta. Sært nok.

Jeg tror du må forsøke å gjøre noe med selvbildet ditt, men hvordan man gjør noe med det aner jeg ikke.

Du bør i hvert fall ikke dvele for mye ved disse to gutta. Nye vil garantert komme, og det høres ut som om du har vært særdeles uheldig når begge to forsøker å bryte deg ned ved å fortelle deg helt unødvendig informasjon i etterkant.

Du kan ikke bare vente på at noen skal invitere deg på "date".

Da er det nok bedre å være litt frampå selv. Jeg sier ikke at du skal endre personlighet. Er man rolig, så er man rolig. Men man må tørre å ta noen sjanser iblant.

Jeg tror ikke det er noe galt med deg, du har kanskje bare vært uheldig med de gutta du har datet.

Ikke stress så mye med det, drømmemannen dukker nok opp en dag.

Vel, for det første ser det ut som om du har vært bortpå noen rasshøl (unnskyld språket) av noen gutter.

For meg høres det veldig unødvendig ut å fortelle deg i etterkant at de aldri hadde følelser for deg. Og jeg kan forstå at kommentarer som det går på selvtilliten løs.

Jeg vet jo fint lite om utseendet ditt, men de fleste kommer langt med sjarm. Utstråling og sjarm kommer innenfra, og hvis du har dårlig selvtillit, noe jeg forstår at du har, vil muligens det gjøre deg litt "usynlig" ute på byen. Det kan også få deg til å se uoppnåelig ut. Ofte ser man jo at det er jentene som hopper rundt og tar det som er av oppmersomhet, som blir mest populære hos gutta. Sært nok.

Jeg tror du må forsøke å gjøre noe med selvbildet ditt, men hvordan man gjør noe med det aner jeg ikke.

Du bør i hvert fall ikke dvele for mye ved disse to gutta. Nye vil garantert komme, og det høres ut som om du har vært særdeles uheldig når begge to forsøker å bryte deg ned ved å fortelle deg helt unødvendig informasjon i etterkant.

Du er ganske klok du, SDD.

Du er ganske klok du, SDD.

Veldig klok. :)

Men jeg har alltid likt litt beskjedne jenter, dog har jeg ofte lagt merke til at de kan se fryktelig ... vel, overlegen blir egentlig feil ord å bruke da de så langt fra er det, men de kan ofte se sånn ut. I hvert fall helt til man blir kjent med dem.

Jeg er også litt som jenta over selv. Jeg pleier sjelden å gjøre for mye ut av meg, i hvert fall med mindre jeg er i en veldig kjent setting. Og jeg merker at det der også går andre veien. Er jeg pågående en kveld, selv om det egentlig ikke er meg å være det, har jeg langt bedre draget enn når jeg er meg selv, rolig og snakkende med en kompis eller tre over noen øl.

Du synes mye bedre hvis du er brautende, og kan fort bli en smule usynlig, og ikke minst se litt overlegen og dermed uoppnåelig ut, hvis du er av den rolige typen.

Nå tror vel ingen her på at jeg er av den rolige typen, men jeg er faktisk det - stort sett.

Dog har jeg hatt det med å rote meg bort i damer som ikke er av den rolige typen, men det er mulig det er fordi den rolige typen er som meg; - og jeg tar ikke initiativ selv. Da kommer man jo heller ikke i kontakt med hverandre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...