Gå til innhold

Det er noe galt med vannet vårt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Både jeg og naboen har den siste uken hatt kraftig magetrøbbel. Ikke noe smertefullt, men la oss si det slik at situasjonen virkelig stinker! Vi har begge lurt på om det kan være noe med vannet vårt, siden vi begge drikker vannet fra springen. Dette har ikke vært noe problem tidligere, og ingen av oss har spist noe utover det vanlige.

Hva kan vi gjøre med dette?

Skrevet

Det kan jo være noe som går..? Det er det her jeg bor iallefall..uten at vannet har noe å si for det.

Skrevet

hvertall koke vannet først til å begynne med....

Tror du det hjelper? Jeg drikker omtrent 3 liter vann pr døgn, og det er utrolig slitsomt med denne stanken, for å si det sånn. Vi snakker skikkelig sterke saker her altså.

Hva kan det komme av forresten?

Skrevet

Det kan jo være noe som går..? Det er det her jeg bor iallefall..uten at vannet har noe å si for det.

Nei, det er ikke en sykdom av noe slag. Det er jeg ganske sikker på. Jeg og naboen satt og beskrev akkurat samme problem i går, og vi er ikke syke på noen måte.

Litt slitsomt å måtte lukke opp alle dører og vinduer hele tiden :-)

Skrevet

Tror du det hjelper? Jeg drikker omtrent 3 liter vann pr døgn, og det er utrolig slitsomt med denne stanken, for å si det sånn. Vi snakker skikkelig sterke saker her altså.

om det er bakterier eller noe i vannet så hjelper det å koke vannet først ja, og så sette i kjøleskapet....

sammfunnskritiker
Skrevet

Bor du i kristiansund? Har hørt at det kan være Øl i vannkranen der!

Gjest mr. tornton
Skrevet

I dag begynte det å smake mistenkelig av drikkevann og brød som jeg kjøpte i

går. Noen lurer kanskje en slags syre inn i disse varene, og syra fordriver

kroppens kalsium, blant annet. Derfor, spis kalsium, men sjekk om tablettene

er gode.

Det kan se ut som at de som forgifter er noe eldre pedofile, og det kan

virke som om slike folk er mest aktive når det gjelder å spre gift og

smitte, samt drap på dyr og fugler.

Skrevet

om det er bakterier eller noe i vannet så hjelper det å koke vannet først ja, og så sette i kjøleskapet....

Ja, jeg tenkte på det i dag tidlig. Så får nok koke noen kjeler :-)

Skrevet

Ja, jeg tenkte på det i dag tidlig. Så får nok koke noen kjeler :-)

ja tror det er lurt. For å være sikker. :)

Skrevet

I dag begynte det å smake mistenkelig av drikkevann og brød som jeg kjøpte i

går. Noen lurer kanskje en slags syre inn i disse varene, og syra fordriver

kroppens kalsium, blant annet. Derfor, spis kalsium, men sjekk om tablettene

er gode.

Det kan se ut som at de som forgifter er noe eldre pedofile, og det kan

virke som om slike folk er mest aktive når det gjelder å spre gift og

smitte, samt drap på dyr og fugler.

Og det er vel psykologene som står bak?

Gjest mr. tornton
Skrevet

Og det er vel psykologene som står bak?

Jeg mistenker eldre pedofile (jeg skrev jo det)

Skrevet

Gå på helsekostforretningen og kjøp en vannkanne med kullfilter. Koster 395kr og så bytter du filter en gang i mnd. Filteret koster ca 70 kr.

Jeg blir gærn i magen hver sommer men etter å ha brukt denne er jeg helt fin.

Skrevet

Hos oss er et humus i vannet, kommer hver sommer fra Maridalsvannet og vannet blir uklart.

Kjempestor forskjell om jeg lager te av det rensede vannet eller ikke.

Skrevet

Nei, det er ikke en sykdom av noe slag. Det er jeg ganske sikker på. Jeg og naboen satt og beskrev akkurat samme problem i går, og vi er ikke syke på noen måte.

Litt slitsomt å måtte lukke opp alle dører og vinduer hele tiden :-)

Kok vannet og tannbørstene.

Desinfiser doen og henda.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...