Moraki Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Både jeg og naboen har den siste uken hatt kraftig magetrøbbel. Ikke noe smertefullt, men la oss si det slik at situasjonen virkelig stinker! Vi har begge lurt på om det kan være noe med vannet vårt, siden vi begge drikker vannet fra springen. Dette har ikke vært noe problem tidligere, og ingen av oss har spist noe utover det vanlige. Hva kan vi gjøre med dette? 0 Siter
meg__123! Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 hvertall koke vannet først til å begynne med.... 0 Siter
Incubo Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Det kan jo være noe som går..? Det er det her jeg bor iallefall..uten at vannet har noe å si for det. 0 Siter
Moraki Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 hvertall koke vannet først til å begynne med.... Tror du det hjelper? Jeg drikker omtrent 3 liter vann pr døgn, og det er utrolig slitsomt med denne stanken, for å si det sånn. Vi snakker skikkelig sterke saker her altså. Hva kan det komme av forresten? 0 Siter
Moraki Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 Det kan jo være noe som går..? Det er det her jeg bor iallefall..uten at vannet har noe å si for det. Nei, det er ikke en sykdom av noe slag. Det er jeg ganske sikker på. Jeg og naboen satt og beskrev akkurat samme problem i går, og vi er ikke syke på noen måte. Litt slitsomt å måtte lukke opp alle dører og vinduer hele tiden :-) 0 Siter
meg__123! Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Tror du det hjelper? Jeg drikker omtrent 3 liter vann pr døgn, og det er utrolig slitsomt med denne stanken, for å si det sånn. Vi snakker skikkelig sterke saker her altså. Hva kan det komme av forresten? om det er bakterier eller noe i vannet så hjelper det å koke vannet først ja, og så sette i kjøleskapet.... 0 Siter
sammfunnskritiker Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Tror du det hjelper? Jeg drikker omtrent 3 liter vann pr døgn, og det er utrolig slitsomt med denne stanken, for å si det sånn. Vi snakker skikkelig sterke saker her altså. Hva kan det komme av forresten? Bor du i kristiansund? Har hørt at det kan være Øl i vannkranen der! 0 Siter
Gjest mr. tornton Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 I dag begynte det å smake mistenkelig av drikkevann og brød som jeg kjøpte i går. Noen lurer kanskje en slags syre inn i disse varene, og syra fordriver kroppens kalsium, blant annet. Derfor, spis kalsium, men sjekk om tablettene er gode. Det kan se ut som at de som forgifter er noe eldre pedofile, og det kan virke som om slike folk er mest aktive når det gjelder å spre gift og smitte, samt drap på dyr og fugler. 0 Siter
Moraki Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 om det er bakterier eller noe i vannet så hjelper det å koke vannet først ja, og så sette i kjøleskapet.... Ja, jeg tenkte på det i dag tidlig. Så får nok koke noen kjeler :-) 0 Siter
meg__123! Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Ja, jeg tenkte på det i dag tidlig. Så får nok koke noen kjeler :-) ja tror det er lurt. For å være sikker. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 I dag begynte det å smake mistenkelig av drikkevann og brød som jeg kjøpte i går. Noen lurer kanskje en slags syre inn i disse varene, og syra fordriver kroppens kalsium, blant annet. Derfor, spis kalsium, men sjekk om tablettene er gode. Det kan se ut som at de som forgifter er noe eldre pedofile, og det kan virke som om slike folk er mest aktive når det gjelder å spre gift og smitte, samt drap på dyr og fugler. Og det er vel psykologene som står bak? 0 Siter
Gjest mr. tornton Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Og det er vel psykologene som står bak? Jeg mistenker eldre pedofile (jeg skrev jo det) 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Gå på helsekostforretningen og kjøp en vannkanne med kullfilter. Koster 395kr og så bytter du filter en gang i mnd. Filteret koster ca 70 kr. Jeg blir gærn i magen hver sommer men etter å ha brukt denne er jeg helt fin. 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Tror du det hjelper? Jeg drikker omtrent 3 liter vann pr døgn, og det er utrolig slitsomt med denne stanken, for å si det sånn. Vi snakker skikkelig sterke saker her altså. Hva kan det komme av forresten? Hos oss er et humus i vannet, kommer hver sommer fra Maridalsvannet og vannet blir uklart. Kjempestor forskjell om jeg lager te av det rensede vannet eller ikke. 0 Siter
keinstein Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Nei, det er ikke en sykdom av noe slag. Det er jeg ganske sikker på. Jeg og naboen satt og beskrev akkurat samme problem i går, og vi er ikke syke på noen måte. Litt slitsomt å måtte lukke opp alle dører og vinduer hele tiden :-) Kok vannet og tannbørstene. Desinfiser doen og henda. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.