Gå til innhold

hva spiser du IKKE?

Anbefalte innlegg

Gjest Kristiina
Skrevet

har noen typer mat (eller drikke), som du synes er så ekkel, at du bare ville spist det for en en større pengesum?

Jeg kan ikke fordra Lakris. Leste om softis som inneholdt lakris, og jeg ble kvalm bare ved tanken.

Jeg klarer heller ikke rødbeter.

Hva spiser dere IKKE?

• Svar 111
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

20

• flisa

19

• Dorthe

9

• filiokus81

7

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg spiser ikke grøt (av noe slag, bortsett fra riskrem som jeg elsker). Jeg spiser ikke fårikål (men det kan hende jeg skal prøve igjen).

Skrevet

Jeg spiser ikke lutefisk eller sild.

Det er nok mye jeg ikke liker som jeg kan stappe i meg for å ikke være uhøflig.

Men det går bare ikke ved de overnevnte retter.

Gjest Kristiina
Skrevet

Jeg spiser ikke grøt (av noe slag, bortsett fra riskrem som jeg elsker). Jeg spiser ikke fårikål (men det kan hende jeg skal prøve igjen).

ååå nå fikk jeg lyst på risgrøt nam nam

laguna1365380434
Skrevet

Jeg liker seriøst ikke medister og er dessuten småskeptisk til andre blandings kjøttprodukter av typen lips-assholes-potatos.

Er ikke særlig begeistret for kviar heller.

Utover dette er jeg ikke særlig kresen, smaker gjerne på det meste. Har dog klare preferanser på hva som er best til middag og hva jeg bare synes er sånn passe.

:-)

Skrevet

Spiser ikke blekksprut. Eller ren rogn. Ikke innvoller/blodprodukter eller deler av dyr som testikler, øyne, ører og hale.

Skrevet

For en større pengesum hadde jeg spist absolutt alt av mat.

Men blodmat er ikke min greie. Ellers er jeg ganske altetende, selv om det naturligvis er mat jeg ikke er spesielt begeistret for.

Hvis jeg en gang drar til Kina skal jeg prøve hund.

Skrevet

Jeg liker seriøst ikke medister og er dessuten småskeptisk til andre blandings kjøttprodukter av typen lips-assholes-potatos.

Er ikke særlig begeistret for kviar heller.

Utover dette er jeg ikke særlig kresen, smaker gjerne på det meste. Har dog klare preferanser på hva som er best til middag og hva jeg bare synes er sånn passe.

:-)

jeg spiser ikke joikaboller..

Skrevet

Raspeballer, komper o l.

Det kulminerte en gang jeg fant en fleskebit inni.

Aldri mer.

Ser ut som en tennisball, og smaker som det.

Skrevet

Raspeballer, komper o l.

Aldri mer.

ball som er så godt :)

Skrevet

ball som er så godt :)

Dyrefor. Griser spiser det sikkert.

Skrevet

Raspeballer, komper o l.

Aldri mer.

Det er kjempegodt!

Skrevet

Raspeballer, komper o l.

Aldri mer.

Mannen min er dessverre enig med deg. Mens jeg er enig med meg_123 i at det er kjempegodt.

Skrevet

Jeg elsker fårikål....MEN, jeg liker ikke kokt kål og får/sau/lammekjøtt...et lite paradoks det der:-)

Skrevet

Dyrefor. Griser spiser det sikkert.

dyrefor faktisk :P er jo lagd av poteter da.. ekstra godt med kjøtt inni, eller ved siden av. :)

Skrevet

Mannen min er dessverre enig med deg. Mens jeg er enig med meg_123 i at det er kjempegodt.

Konsistens som sparkelmasse? Kan brukes til å tette mellom tømmerstokker med.

Fårikål ser forferdelig ut, men smaker i hvert fall godt. I alle fall med MSG i.

Skrevet

dyrefor faktisk :P er jo lagd av poteter da.. ekstra godt med kjøtt inni, eller ved siden av. :)

Du spiser vel halm også da?

Med modelleringsleire til?

Skrevet

Konsistens som sparkelmasse? Kan brukes til å tette mellom tømmerstokker med.

Fårikål ser forferdelig ut, men smaker i hvert fall godt. I alle fall med MSG i.

Gi deg, fårikål er vondt. Det stinker og smaker nesten like jævli.

Jeg spiser det hvis jeg må da.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...