filiokus81 Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Sauetestikler. Smakte som kylling. :c) *hyl* Hadde jeg ALDRI ALDRI puttet i munnen! ) 0 Siter
Alana Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Saueøye har jeg spist. Men det er vel ikke så veldig uvanlig :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Saueøye har jeg spist. Men det er vel ikke så veldig uvanlig :-) Har du spist smalahove? 0 Siter
Alana Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Har du spist smalahove? Ja, det har jeg. Kjøttet smaker jo som annet kjøtt. Men øyet er litt...eh...særegent ;-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Ja, det har jeg. Kjøttet smaker jo som annet kjøtt. Men øyet er litt...eh...særegent ;-) Jeg angrer veldig på at jeg valgte en annen rett den ene gangen jeg fikk tilbudet. Det hadde vært så stilig å kunne skryte av :-) 0 Siter
Alana Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Jeg angrer veldig på at jeg valgte en annen rett den ene gangen jeg fikk tilbudet. Det hadde vært så stilig å kunne skryte av :-) Ja, det er mer kult enn det er spesielt godt. Men man drikker ikke brus til. Da går det ikke :-) 0 Siter
UKJENT,MEN IKKE GLEMT Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Det er jo en gresseter, så det er sikkert bra. Men de stinker, raper, brøler, biter og er forferdelig stygge. Og det gjør ikke sauer eller kyr?? 0 Siter
morsan Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Tja,.... hele familien smakte litt på en sopp som duftet nydelig i stekepanna, men som viste seg å ikke bare smake vondt men dertil være _litt_ giftig..... Siste gangen moren min plukket noe hun ikke var 100% sikker på!!! Heldigvis ble vi bare litt småurolige i magen.... Ellers har jeg ikke spist noe sært, men jeg kan ikke si at det var noe voldsomt sjakktrekk å bestemme meg for å smake på snegler for første gang akkurat da jeg var i den kvalmeste fasen av svangerskapet, og sneglene baded i hvitløkssmør!! *he he* 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Ja, det er mer kult enn det er spesielt godt. Men man drikker ikke brus til. Da går det ikke :-) Nei, det er vel rikelig med øl som er tingen? 0 Siter
Alana Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Nei, det er vel rikelig med øl som er tingen? Ja, minst. Helst noe i det lille glasset også... 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Ja, minst. Helst noe i det lille glasset også... Mitt problem er at jeg ikke liker det som er i det lille glasset. Men får å få ned smalahove, så hadde det nok hjulpet ;-) 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Jeg har ikke spist noe sært, egentlig - skjønner det nå når jeg har lest de andre svarene du har fått. Jeg har spist hai, skarv og froseklår. Ikke så sært, noe av det. Og snegler er det jo ikke noe vits å nevne, en gang. Jeg har spist noen veldig merkelige japanske kaker laget av alger - visstnok en delikatesse, men jeg syntes det var seigt og ekkelt. Også har jeg spist syltelabber - det synes jeg egentlig er ganske sært, selv om det er så norsk som bare det... 0 Siter
Alana Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Mitt problem er at jeg ikke liker det som er i det lille glasset. Men får å få ned smalahove, så hadde det nok hjulpet ;-) I den sammenheng så må du nesten se på det som medisin, hehe. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Dæven..Men maur har jeg smakt..Med sjokoladetrekk! Det var sært, men ganske stas, faktisk..:-) Også åt vi såkalt "maurpiss" når jeg var liten..DET var sært. Stakk pinmne i tua og slikka etter på..Smakte syrlig. Bevis på at jeg er fra skikkelig hillbilly utkants Norge eller hur? ;-P Det gjorde vi også - og jeg er fra Oslo 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 I den sammenheng så må du nesten se på det som medisin, hehe. Nettopp! ;-) 0 Siter
Gyda Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Mitt problem er at jeg ikke liker det som er i det lille glasset. Men får å få ned smalahove, så hadde det nok hjulpet ;-) I det lille glasset skal du putte øyet (sammen med akevitten) - og slenge det innpå som en shots. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 I det lille glasset skal du putte øyet (sammen med akevitten) - og slenge det innpå som en shots. Å legge øye i det lille glasset var et utmerket forslag. Men jeg tror jeg ville latt det bli med det :-) 0 Siter
Gjest kvitsymra Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 *hyl* Hadde jeg ALDRI ALDRI puttet i munnen! ) vi fikk vite det etterpå... :c) 0 Siter
filiokus81 Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 vi fikk vite det etterpå... :c) Jaha. Dette markerer slutten på epoken hvor jeg var villig til å smake først og spørre etterpå ;o) 0 Siter
Gyda Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Å legge øye i det lille glasset var et utmerket forslag. Men jeg tror jeg ville latt det bli med det :-) Hehe! Så kunne dere titte på hverandre resten av kvelden. Du og sævven! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.