Gå til innhold

Her gir jeg dere; SKREKKENS link:

Anbefalte innlegg

• Svar 97
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

23

• McLoud

17

• Dorthe

13

• keinstein

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

SKRIIIIIIIK

hehe - at vi holdt ut. Husker faren min måtte gå på kjøkkenet når dette helvete holdt på.

Skrevet

Jeg ville bare jage vekk bikkjefanten og feie over Vibeke på den sofaen.

Skrevet

Jeg ville bare jage vekk bikkjefanten og feie over Vibeke på den sofaen.

Du er en syk, syk mann - hun er jo verre en verst.

Skrevet

Venninna til mamma gjorde den tabben å ta opp labbetuss på video. Hennes psykisk utviklingshemmede datter ville bare se labbetuss år ut og år inn. Mamman til denne jenta viste til slutt ikke hvor hun skulle gjøre av seg.

Skrevet

Du er en syk, syk mann - hun er jo verre en verst.

Men det er jo f.... på henne også?

Mange fine "tanter" på barne-TV.

Skrevet

hehe - at vi holdt ut. Husker faren min måtte gå på kjøkkenet når dette helvete holdt på.

Husker du Brødrene Dal og jakten på spektralsteinene... øynene i maleriet...

*skjelve*

Skrevet

Husker du Brødrene Dal og jakten på spektralsteinene... øynene i maleriet...

*skjelve*

Ja -det var ekkelt - vi drakk Messina-brus fra Grans og spiste "franske poteter" :)

Skrevet

Jeg likte "Lekestue", jeg. Når Labbetuss kom, hadde jeg blitt litt for gammel.

Skrevet

Pompel og Pilt var på da vi fikk TV i 1969.

Jeg husker tv fra før -66 jeg. Og ja -Pompel og Pilt -altså vaktmester Gorgon - eller hva han het var jo så vanvittig skummel!

Og brødrene til Tralle Tonetroll da!! dritskumle!

Skrevet

Pompel og Pilt var på da vi fikk TV i 1969.

Har ikke du sett Falkeklubben med Rolf Riktor? Det er det barnetv jeg husker best. Og enda var vel det ment mest for gutter.

Og Pernille og Mr.Nelson da.

Men Taremareby var forferdelig.

Skrevet

Jeg husker tv fra før -66 jeg. Og ja -Pompel og Pilt -altså vaktmester Gorgon - eller hva han het var jo så vanvittig skummel!

Når jeg tenker etter, så hadde naboen og tanta mi TV fra ca 1965. Tanta mi serverte seg fattig på kaffe og kaker når hele nabolaget kom og skulle se på TVen hennes.

Skrevet

Har ikke du sett Falkeklubben med Rolf Riktor? Det er det barnetv jeg husker best. Og enda var vel det ment mest for gutter.

Joda. Jeg måtte bare framkalle minnene. Fadern og fettern min brukte en hel uke på å få opp en svenskeantenne husker jeg, og fettern min datt ned fra taket. Men opp skulle den. Hele nabolaget var med og stilte inn bælverket.

Skrevet

Husker godt disse programmene

:-)

Skrevet

Ikke rart vi ble som vi ble

Skrevet

Ikke rart vi ble som vi ble

Ja - skjelvne vrak som tyr til DOL ;D

Skrevet

Joda. Jeg måtte bare framkalle minnene. Fadern og fettern min brukte en hel uke på å få opp en svenskeantenne husker jeg, og fettern min datt ned fra taket. Men opp skulle den. Hele nabolaget var med og stilte inn bælverket.

Alle hang antennene ut fra vinduene der jeg bodde. Hihi, litt av et syn. Det tok mange år før det ble kabel i den blokka, i hvert fall 15 år hvis ikke enda lenger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...