Gå til innhold

Sibbe fra sandnes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor det går an å få tak i CD med Sibbe fra Sandnes (alias Kristian Valen)??

Jeg hadde den for noen år siden (brent av en venn), men den har sporløst forsvunnet, og jeg vil ha den igjen, og regner med at en vanlig platesjappe ikke har akkurat den..

Vet noen om noen platesjapper som har litt spesielle plater.

Jeg er egentlig også på jakt etter Døsty Cowshit hvis noen har noen tips til den og..

Skrevet

Last ned fra nettet :-)

hadde det bare vært så lett.. finner et par av sangene, men de som har de er jo aldri logga på, så de står bare på vent hele tiden.

Skrevet

hadde det bare vært så lett.. finner et par av sangene, men de som har de er jo aldri logga på, så de står bare på vent hele tiden.

viss du laster ned Limewire.com, der kan du finne mangen av sibbes sanger. Lykke til!

Skrevet

viss du laster ned Limewire.com, der kan du finne mangen av sibbes sanger. Lykke til!

det er den jeg prøver på.. bare en av sangene har kommet inn i pc'n min.

Gjest prøv der
Skrevet

Ring platekompaniet i Stavanger og spør om de kan hjelpe deg. De har cd'en tror jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...