Gå til innhold

msn

Gjest Vimsenn

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvordan får jeg bytta passord på msn og hotmail?

må jeg opprette en helt ny konto med ny e-post adresse og hele pakka igjen,eller kan jeg forandre _kun_ passordet?

noen som vet hvordan jeg gjør det?

Skrevet

oj, det funka dårlig. men i hvert fall: søk på "endre passord" og følg prosedyren for når du tror noen andre bruker din messenger-konto, eller noe sånt:)

Skrevet

oj, det funka dårlig. men i hvert fall: søk på "endre passord" og følg prosedyren for når du tror noen andre bruker din messenger-konto, eller noe sånt:)

hvor skal jeg søke på det hen da?

*helt grønn*

msn.no?

inn på msn messenger?

Skrevet

hvor skal jeg søke på det hen da?

*helt grønn*

msn.no?

inn på msn messenger?

du logger inn på msn, og øverst til høyre finner du "hjelp" (over kontaktlista). inn der, trykk på "emner i hjelp", og så skriver du inn søketeksten ("endre passord") i det feltet der det står "søk i hjelp for msn messenger"

Skrevet

Logg deg inn på hotmailen din, øverst til høyre er det en link med "alternativer" (rett under søkefeltet) og så inn på "passord".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...