Gjest Vimsenn Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 hvordan får jeg bytta passord på msn og hotmail? må jeg opprette en helt ny konto med ny e-post adresse og hele pakka igjen,eller kan jeg forandre _kun_ passordet? noen som vet hvordan jeg gjør det? 0 Siter
dolores83 Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 http://tinyurl.com/pbm8w oj, det funka dårlig. men i hvert fall: søk på "endre passord" og følg prosedyren for når du tror noen andre bruker din messenger-konto, eller noe sånt:) 0 Siter
Gjest Vimsenn Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 oj, det funka dårlig. men i hvert fall: søk på "endre passord" og følg prosedyren for når du tror noen andre bruker din messenger-konto, eller noe sånt:) hvor skal jeg søke på det hen da? *helt grønn* msn.no? inn på msn messenger? 0 Siter
dolores83 Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 hvor skal jeg søke på det hen da? *helt grønn* msn.no? inn på msn messenger? du logger inn på msn, og øverst til høyre finner du "hjelp" (over kontaktlista). inn der, trykk på "emner i hjelp", og så skriver du inn søketeksten ("endre passord") i det feltet der det står "søk i hjelp for msn messenger" 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Logg deg inn på hotmailen din, øverst til høyre er det en link med "alternativer" (rett under søkefeltet) og så inn på "passord". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.