Åsemor Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Har fått nytt førerkort, og ser at jeg har fått påført tre klasser som jeg ikke hadde på det forrige. Det står samme dato som på vanlig bil på to av de andre, men på den tredje står det en dato som jeg ikke finner logisk i det hele tatt. Dårlig til å tyde strektegninger er jeg og... Hva betyr de forskjellige klassene? 0 Siter
Gjest men er ikke sikker Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Kanskje du har fått samme som pråsak, fly og helikopter? 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 Kanskje du har fått samme som pråsak, fly og helikopter? Noe fly og helikopter var det neppe. Lignet nok mer på moped og traktor eller noe. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 M- moped, 50ccm S- beltemotorsykkel/snøscooter T-traktor Hvilken klasse går ut før de andre? 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 M- moped, 50ccm S- beltemotorsykkel/snøscooter T-traktor Hvilken klasse går ut før de andre? De har samme utløpsdato, men fra-datoen er ulik. B, S og T er gyldige fra den datoen jeg hadde oppkjøring, M gyldig fra ca 3,5 år etter. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 De har samme utløpsdato, men fra-datoen er ulik. B, S og T er gyldige fra den datoen jeg hadde oppkjøring, M gyldig fra ca 3,5 år etter. Jaha... Søk på førerkort klasse M (google), så kan du lese det som var høringsforslaget for inndeling av førerkortklasser. Jeg aner ikke hvor gammel du er, når du kjørte opp, om du hadde mopedlappen fra før etc. 0 Siter
Åsemor Skrevet 11. september 2006 Forfatter Skrevet 11. september 2006 Jaha... Søk på førerkort klasse M (google), så kan du lese det som var høringsforslaget for inndeling av førerkortklasser. Jeg aner ikke hvor gammel du er, når du kjørte opp, om du hadde mopedlappen fra før etc. Ah, høres kanskje fornuftig ut. Den rare datoen er 01.01, så det kan jo ha vært en ny lov som trådte i kraft. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.