muriel Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Kjøpte meg ny mobil for 4 mnd siden. Etter èn måned slutta skjermen å virke, og jeg sendte den inn for reparasjon. Forhandleren mente at telefonen var utsatt for ytre påvirkning, og jeg gikk med på å koste reparasjonen selv. Etter laaang ventetid fikk jeg telefonen tilbake, med beskjed om at begge skjermer var skiftet, vedlagt regning. Problemet var bare at begge skjermene var smadret..! Så jeg ringte forhandler IGJEN, og ble bedt om å sende inn telefonen på nytt, noe jeg gjorde. Ny laaang ventetid, før telefonen kom tilbake nå før helga. Nå var den NESTEN i orden, èn sprekk i glasset på det ene displayet. Begge gangene har telefonen kommet i (tynn) bobleplastpose inni (tynn) bobleplastkonvolutt. Forhandler mener at telefonen må ha blitt ødelagt under forsendelsen begge de siste gangene. Hva gjør jeg nå? Må jeg virkelig finne meg i å sende inn telefonen for reparasjon en tredje gang? 4 mnd siden jeg kjøpte den, èn måned har jeg fått brukt den, men abonnementsavgiften min vil de ikke fryse til telefonen er i orden igjen. Den bærer jo dessuten preg av å ha blitt sendt fram og tilbake, ser jo ikke akkurat ny ut lenger. Dessuten bekymrer jeg meg for hva som ellers kan ha blitt ristet løs under forsendelse - enn om den blir reparert for tredje gang (på min bekostning) og så er det noe annet i veien og den streiker etter en uke eller to? Har jeg noen rettigheter i forhold til dette? Begynner å bli temmelig oppgitt, ja. 0 Siter
Gjest karamello Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 *Har jeg noen rettigheter Rettigheter er det kun samer som har:) 0 Siter
petter smart Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Du sa dessverre fra deg de fleste rettigheter da du gikk med på å betale reparasjonen selv. Hadde du nektet for ethvert ansvar kunne du krevd erstatningstelefon (dersom reparasjonen tok mer enn 1 uke) samt ny telefon hvis samme feil oppsto 3 ganger. Nå må du nok finne deg i å sende den inn enda en gang, men krev at de sender den på en forsvarlig måte. Det vil jo de tjene på også. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.