Dorthe Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Såpass ja..jeg prøvde nå å snakke med han..spurte om vi kunne sette oss ned å snakke ut om dette, og at vi finner en løsning. At jeg kan sette meg inn i hans situasjon, og omvendt. Men han vil ikke nå..han ser film! Men jeg kunne få lese mld han har sendt til meg om igjen, om det var noe uklart.. Mange gutter er barnslige og umodne i den alderen. Det er ikke bare sønnen min når han var 20 jeg sammenligner med, kompisene hans og kjærestene til dattera mi har vært slik. Selvfølgelig kunne vi ønsket det annerledes, jeg har kranglet fælt med eldstemann pga slike ting, men de bare er slik. 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Hehe, burde vært et direktiv av noe slag som advarte alenemødre mot å date for unge gutter. Kommer dumpende i postkassa dagen etter første date, med 20 sider skrekkeksempler ;o) Flisa og jeg kan skrive ei liste på dol ;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 *nikker gjenkjennende* Hihi, nemlig. 0 Siter
Gjest MedinaM Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 er det riktig av meg å stille de krav til han når han ikke er faren? HAn er så bestemt at jeg blir usikker på mitt..og det blir vel å ende opp med at jeg sier unnskyld, som vanlig.. Er bare sliten av alt dette, og jeg har mer enn nok å tenke på fra før av. Jeg krever ikke at han skal være noe form for pappa..heller ikke hjelpe faren til datteren min.. Men i dag trengte _jeg_ hjelp.. Kan han egentlig føle seg noe bra om jeg får faren til datteren min til å komme, hver gang jeg trenger litt barnepass? Mens han bare sitter der? Du som har skrevet innlegg før? Barnet ditt er kronisk syk? 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 er det riktig av meg å stille de krav til han når han ikke er faren? HAn er så bestemt at jeg blir usikker på mitt..og det blir vel å ende opp med at jeg sier unnskyld, som vanlig.. Er bare sliten av alt dette, og jeg har mer enn nok å tenke på fra før av. Jeg krever ikke at han skal være noe form for pappa..heller ikke hjelpe faren til datteren min.. Men i dag trengte _jeg_ hjelp.. Kan han egentlig føle seg noe bra om jeg får faren til datteren min til å komme, hver gang jeg trenger litt barnepass? Mens han bare sitter der? Du bør sette ned foten hardt her, så finner du fort ut om det er kjærlighet med i bildet. Han bør aktivt søke jobb eller skole, og det å ta seg av din datter ligger i forholdet. Altså er han glad i deg/sammen med deg, så er han det med tulla de også! 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 er det riktig av meg å stille de krav til han når han ikke er faren? HAn er så bestemt at jeg blir usikker på mitt..og det blir vel å ende opp med at jeg sier unnskyld, som vanlig.. Er bare sliten av alt dette, og jeg har mer enn nok å tenke på fra før av. Jeg krever ikke at han skal være noe form for pappa..heller ikke hjelpe faren til datteren min.. Men i dag trengte _jeg_ hjelp.. Kan han egentlig føle seg noe bra om jeg får faren til datteren min til å komme, hver gang jeg trenger litt barnepass? Mens han bare sitter der? Om han ikke engang er interessert i å SNAKKE med deg, så får han enda flere minuspoeng fra meg. Ærlig talt. Hva skjedde med at kjærester skal være hyggelige mot hverandre? Hvorfor er han sammen med deg, om han ikke tåler at du har litt bagasje? 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 er det riktig av meg å stille de krav til han når han ikke er faren? HAn er så bestemt at jeg blir usikker på mitt..og det blir vel å ende opp med at jeg sier unnskyld, som vanlig.. Er bare sliten av alt dette, og jeg har mer enn nok å tenke på fra før av. Jeg krever ikke at han skal være noe form for pappa..heller ikke hjelpe faren til datteren min.. Men i dag trengte _jeg_ hjelp.. Kan han egentlig føle seg noe bra om jeg får faren til datteren min til å komme, hver gang jeg trenger litt barnepass? Mens han bare sitter der? Ring til mora di isteden, hun skjønner sikkert problemet og stiller som barnevakt hvis hun kan ) Kanskje hun kan gi ham en lekse også ;o) 0 Siter
dolores83 Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 er det riktig av meg å stille de krav til han når han ikke er faren? HAn er så bestemt at jeg blir usikker på mitt..og det blir vel å ende opp med at jeg sier unnskyld, som vanlig.. Er bare sliten av alt dette, og jeg har mer enn nok å tenke på fra før av. Jeg krever ikke at han skal være noe form for pappa..heller ikke hjelpe faren til datteren min.. Men i dag trengte _jeg_ hjelp.. Kan han egentlig føle seg noe bra om jeg får faren til datteren min til å komme, hver gang jeg trenger litt barnepass? Mens han bare sitter der? "er det riktig av meg å stille de krav til han når han ikke er faren?" vel, han må jo ha visst at du hadde et barn da dere flyttet sammen, og at dere kom som en pakkeløsning;) det handler om å stille opp for hverandre, jeg trodde liksom det var mye _det_ et forhold skulle handle om. ut fra hva du skriver, så høres han mer ut som en "guttunge" enn et "mannfolk" 0 Siter
Gjest hovedinnlegger Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Jeg syns overhodet ikke du overreagerer, men skjønner ikke helt at du har flyttet sammen med en mann som ikke har et såpass godt forhold til dattera di at han kan skifte bleie og gi henne mat. Det hadde vært helt fullstendig uaktuelt her i heimen. Om han skal være en del av deg og din hverdag så får han pokker meg ta med seg det som kommer på kjøpet, om det betyr at han må ta seg av et barn en dag i ny og ne. Om han ikke har jobb må det vel bare være gøy og befriende å ha noe interessant å holde på med? Nei, han får minuspoeng av meg i dag. Du skal få en trøstesjokkis og gratis barnevakt om du bor nærme nok. Hehe..takk for d.. De fleste jeg spør er enig med meg..familien min har ikke vært så begeistret over han heller... men så har de hele tiden sammenlignet han med faren til datteren min tror jeg.. Huff, blir sliten av å bare tenke på dette. Men er veldig godt å høre at jeg ikke overreagerer. Denne gangen skal ikke jeg gå å si unnskyld iallefall. takk 0 Siter
filiokus81 Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 er det riktig av meg å stille de krav til han når han ikke er faren? HAn er så bestemt at jeg blir usikker på mitt..og det blir vel å ende opp med at jeg sier unnskyld, som vanlig.. Er bare sliten av alt dette, og jeg har mer enn nok å tenke på fra før av. Jeg krever ikke at han skal være noe form for pappa..heller ikke hjelpe faren til datteren min.. Men i dag trengte _jeg_ hjelp.. Kan han egentlig føle seg noe bra om jeg får faren til datteren min til å komme, hver gang jeg trenger litt barnepass? Mens han bare sitter der? Jeg syns helt klart du må kunne stille krav til ham. Som Åsemor er inne på under her - jeg ville aldri gått inn i et forhold med noen som ikke inntok en omsorgsrolle for barnet mitt. Han er kjæresten din, og som kjærester hjelper man hverandre. Noen ganger er det å skru sammen bokhyller fra Ikea, og andre ganger er det å passe datteren din når du er syk. Dette burde være helt innlysende både for deg og han! Ikke be om unnskyldning, det er han som er en umoden ansvarsløs dott. Men jeg mener det jeg skrev under her - pælm han på dør til han vokser opp. Han har ikke noe i et ordentlig forhold å gjøre, slik som han oppfører seg. *trøsteklem* 0 Siter
Gjest hovedinnlegger Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Du som har skrevet innlegg før? Barnet ditt er kronisk syk? Ja det er meg! Tyr ofte til dol når det dukker opp sånne ting som dette. Vet ikke helt hvem jeg ellers skal snakke med..for han vil jo ikke.. Og jeg tror jeg klikker snart om jeg ikke får noe ut .. 0 Siter
filiokus81 Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Flisa og jeg kan skrive ei liste på dol ;o) *lol* 0 Siter
dolores83 Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Flisa og jeg kan skrive ei liste på dol ;o) et slags tillegg til womansavers.com, da? 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 et slags tillegg til womansavers.com, da? Hehe. Dette har vel egentlig ikke med guttas personlighet å gjøre men heller om modenhetsgrad ) 0 Siter
meg__123! Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Glem det. Det har jeg sluttet å tro for lenge siden. Gutter på 20 er mest opptatt av fotball, kompiser og playstation og i hvert fall ikke andres unger. Ikke engang sine egne unger klarer de å ta ansvaret for. Og så er det selvfølgelig opptatt av hva de kan få ut av jenter. det er vel å gre alle over en kam... 0 Siter
dolores83 Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Hehe. Dette har vel egentlig ikke med guttas personlighet å gjøre men heller om modenhetsgrad ) det er jo sant, men artig lell:P 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 det er vel å gre alle over en kam... Ja, det er det. Men jeg tror rett og slett de fleste 20-åringer ikke er modne nok til å bli pappa eller samboerpappa. 0 Siter
meg__123! Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Ja, det er det. Men jeg tror rett og slett de fleste 20-åringer ikke er modne nok til å bli pappa eller samboerpappa. ja er sikkert mange som ikke er klar for det. Men det er også mange som er modne nok til det. En mann på 29 trenger heller ikke være moden til å bli pappa... 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 ja er sikkert mange som ikke er klar for det. Men det er også mange som er modne nok til det. En mann på 29 trenger heller ikke være moden til å bli pappa... Men muligheten til å finne en moden mann på 29 er større enn å finne en på 20. 0 Siter
Gjest Ingen barn, ingen kjæreste Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 20 år? Rene barnet selv, jo! Jeg er selv 23, og kunne ALDRI tenkt meg å være sammen med en på 20. Synes menn på min egen alder e ungt nok, men de BEGYNNER i all fall å bli litt voknse. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.