Gjest EnLitenKattepus Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Hva kan jeg regne i utgifter pr år i: *service *deler, reparasjoner og i tillegg: *drivstoff (les: kalorier) pr km. Så jeg vet hva jeg kan kreve, neste gang noen sitter på til meg. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 hehe, du får logge deg inn på en eller annen treningsside og regne ut hvor mange kalorier du bruker pr min når du sykler (pass på å ta beregning for ekstra kalorier pga tyngden av passasjeren).. men så har du jo vurdering om du burde betale de og da, siden du får en gratis treningsøkt litt å gruble på der ja, hihi =P 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 hehe, du får logge deg inn på en eller annen treningsside og regne ut hvor mange kalorier du bruker pr min når du sykler (pass på å ta beregning for ekstra kalorier pga tyngden av passasjeren).. men så har du jo vurdering om du burde betale de og da, siden du får en gratis treningsøkt litt å gruble på der ja, hihi =P Ja, det hele var ment som en spøk. Du tok den, du. 0 Siter
red Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Jeg mister ca en sykkel i året, og har egenandel på 1500. Siden jeg vet dette, gidder jeg ikke fikse den opp, og har en konstant utgiftsrate på 1500 + falckregistrering (250) + to nye låser (750), altså 2500/12 for en periodisert månedsutgift. I tillegg noen kroner til telefonregning, og noen timer tapt arbeidsfortjeneste for å være på politistasjonen (la oss si 500 kroner. En sykkel koster meg da ca 250 kroner i måneden, 8 kroner dagen. Så er det noen måneder jeg ikke sykler, så om man skal regne med det vet jeg ikke. 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 hehe, du får logge deg inn på en eller annen treningsside og regne ut hvor mange kalorier du bruker pr min når du sykler (pass på å ta beregning for ekstra kalorier pga tyngden av passasjeren).. men så har du jo vurdering om du burde betale de og da, siden du får en gratis treningsøkt litt å gruble på der ja, hihi =P Hva med den maten hun må putte i seg ekstra da for å få i seg de kaloriene hun har forbrent bort ;o) 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Jeg mister ca en sykkel i året, og har egenandel på 1500. Siden jeg vet dette, gidder jeg ikke fikse den opp, og har en konstant utgiftsrate på 1500 + falckregistrering (250) + to nye låser (750), altså 2500/12 for en periodisert månedsutgift. I tillegg noen kroner til telefonregning, og noen timer tapt arbeidsfortjeneste for å være på politistasjonen (la oss si 500 kroner. En sykkel koster meg da ca 250 kroner i måneden, 8 kroner dagen. Så er det noen måneder jeg ikke sykler, så om man skal regne med det vet jeg ikke. Huff, det var litt av noen utgifter du hadde! Kjedelig når en blir frastjålet sykkel, ja. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Hva med den maten hun må putte i seg ekstra da for å få i seg de kaloriene hun har forbrent bort ;o) jo, det var det jeg skulle frem til med den første beregningen om kalorier pr min og tyngde av passasjeren..men glemmer jo selvsagt å skrive halvparten av det jeg tenker på, hehe blir vel en vurdering på om man ønsker å gå opp i vekt, vedlikeholde, eller å gå ned =) 0 Siter
red Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Huff, det var litt av noen utgifter du hadde! Kjedelig når en blir frastjålet sykkel, ja. I år er statistikken litt bedre, politiet fant sykkelen min og en dude på plata. 750 for låser og tapt tid. Men så var den punga og dritt og møkk, så det kosta meg tilslutt nesten like mye som å få ny modell. 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 jo, det var det jeg skulle frem til med den første beregningen om kalorier pr min og tyngde av passasjeren..men glemmer jo selvsagt å skrive halvparten av det jeg tenker på, hehe blir vel en vurdering på om man ønsker å gå opp i vekt, vedlikeholde, eller å gå ned =) To biff og en pils? 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 To biff og en pils? Hørtes godt ut! Vil du sitte på med meg? 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Hørtes godt ut! Vil du sitte på med meg? Da blir det fire biff og to pils for jeg er tung å sykle med ) 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Hørtes godt ut! Vil du sitte på med meg? nam,nam, da kunne jeg også tenkt meg og syklet rundt på folk ja! hehe,bortsett fra at jeg er så vinglete når jeg sykler med folk på at trær og lyktestolper blir megamagnetiske 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Da blir det fire biff og to pils for jeg er tung å sykle med ) Du skulle gjerne fått sitte på gratis i steden, fordi du er så hyggelig! Og så skulle jeg spandert biff og pils i steden, på deg. 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 nam,nam, da kunne jeg også tenkt meg og syklet rundt på folk ja! hehe,bortsett fra at jeg er så vinglete når jeg sykler med folk på at trær og lyktestolper blir megamagnetiske he, he. Kanskje vi to skulle starte et sykkeldrosje-firma sammen? Og kose oss med biff og pils hver dag.. 0 Siter
lalala1365380457 Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 he, he. Kanskje vi to skulle starte et sykkeldrosje-firma sammen? Og kose oss med biff og pils hver dag.. hehe, er med jeg ja 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Du skulle gjerne fått sitte på gratis i steden, fordi du er så hyggelig! Og så skulle jeg spandert biff og pils i steden, på deg. Du er vel snill ) 0 Siter
Gjest EnLitenKattepus Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Du er vel snill ) Du også 0 Siter
Sofline Skrevet 11. september 2006 Skrevet 11. september 2006 Ikke særlig mye her i huset. Den har aldri blitt stjålet og de utgiftene jeg har hatt har vært til nye dekk og slanger. Et par hundre kroner i året max. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.