Dorthe Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Ikke glem å skru på tven nå da dere:o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 *tusler bort til tven* Nå er det slutt så du kan tusle tilbake til dol ;o) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Nå er det slutt så du kan tusle tilbake til dol ;o) Jeg oppdaget det, og er nå trygt plassert på Dol igjen ) Så forresten en livekonsert med han på en eller annen kanal en helg, knallbra! 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 Jeg oppdaget det, og er nå trygt plassert på Dol igjen ) Så forresten en livekonsert med han på en eller annen kanal en helg, knallbra! Jeg er så sløv til å se på tv at det nesten er flaut. Jeg har tven på da og ser rett på den ved siden av laptopskjermen ) 0 Siter
matildes mor Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Åhhhhhh-sukk!!! han har jeg fått med meg ja:-) Tidenes beste og største musiker spør du meg-og hvilken sjarm da! Han har vært en av mine favoritter i 24 år......(å hjelp-tiden går.....) At jeg i det hele tatt finner en mann på 56 år rimelig attraktiv gjør meg litt bekymret-men who cares;-) Foresten noen sonm har billetter til konserten 29 oktober til salgs eller?? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Jeg er så sløv til å se på tv at det nesten er flaut. Jeg har tven på da og ser rett på den ved siden av laptopskjermen ) Jeg har tven slik at jeg ser den jeg også ;o) Men i kveld klarer jeg ikke konsentrere meg om noe som helst, er helt tappet for krefter. Har vært en koselig helg, men jeg blir så sliten... :-/ 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 Åhhhhhh-sukk!!! han har jeg fått med meg ja:-) Tidenes beste og største musiker spør du meg-og hvilken sjarm da! Han har vært en av mine favoritter i 24 år......(å hjelp-tiden går.....) At jeg i det hele tatt finner en mann på 56 år rimelig attraktiv gjør meg litt bekymret-men who cares;-) Foresten noen sonm har billetter til konserten 29 oktober til salgs eller?? Har ikke billetter nei. Han er egentlig akkurat passe alder for meg, hvorfor ser ikke flere 56-åringer ut slik? 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 Jeg har tven slik at jeg ser den jeg også ;o) Men i kveld klarer jeg ikke konsentrere meg om noe som helst, er helt tappet for krefter. Har vært en koselig helg, men jeg blir så sliten... :-/ Jeg har barnefri så jeg har knapt stått opp. Deilig, men litt kjedelig. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Hva gikk jeg glipp av nå da? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Jeg har barnefri så jeg har knapt stått opp. Deilig, men litt kjedelig. Jeg har planer om å gå i dvale i noen dager nå. De sto jo så forbasket tidlig opp om morgenen, er ikke vant til det jeg vet du ;-) 0 Siter
pistolèro Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Hva gikk jeg glipp av nå da? Fint lite:) 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 Jeg har planer om å gå i dvale i noen dager nå. De sto jo så forbasket tidlig opp om morgenen, er ikke vant til det jeg vet du ;-) Krise. Jeg håper du ble vekket til en kopp kaffe i det minste. Jeg har ei venninne som overnatter her innimellom og hun gjør det og det er så hyggelig. Hun serverer meg en skikkelig cafe latte ) 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 Bruce Willis? Springfield vel. Finnes vel ikke noen annen Bruce. 0 Siter
Prozak Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Springfield vel. Finnes vel ikke noen annen Bruce. "Springfield"???? ".............................." 0 Siter
pistolèro Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Springfield vel. Finnes vel ikke noen annen Bruce. "Springfield" Du døpte fyren om i en håndvenning;) 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 "Springfield"???? ".............................." *flau* 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. september 2006 Forfatter Skrevet 10. september 2006 "Springfield" Du døpte fyren om i en håndvenning;) *rødmer nå* 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 10. september 2006 Skrevet 10. september 2006 Springfield vel. Finnes vel ikke noen annen Bruce. Nja, Bruce Willis er bare *sukk* Han spiller i band han også ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.